اخبار بازی

نسخه بعدی بازی God of War در دست ساخت قرار دارد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو سانتا مونیکا (SIE Santa Monica) در حال تکمیل کادر خود برای پروژه جدیدی است و از متقاضیان می‌خواهد که با دو نسخه اخیر God of War آشنا باشند.

بازی God of War Ragnarok شاید پایانی برای حماسه اسکاندیناوی باشد، اما واضح است که قصد ندارد پرونده سری God of War را برای همیشه ببندد. با توجه به موفقیت‌های کیفی و تجاری که این مجموعه همچنان از آن برخوردار است، می‌توان حدس زد که ساخت نسخه بعدی این فرنچایز توسط استودیو سانتا مونیکا طول نخواهد کشید. شاید کار روی آن از همین حالا آغاز شده باشد.

آگهی‌های شغلی متعددی که اخیرا توسط این استودیو منتشر شده است، این شایعات را تایید می‌کنند. استودیو سانتا مونیکا به چندین طراح مبارزات نیاز دارد، پس واضح است که بازی بعدی این شرکت نیز عنوانی Hack and Slash خواهد بود. در بخش «نیازمندی‌ها»، نام پست‌هایی چون طراح مبارزات و و طراح مبارزات ارشد به چشم می‌خورد و تاکید شده است که متقاضیان باید از God of War (2018) و God of War Ragnarok اطلاعات کافی داشته باشند. این شرط نشان می‌دهد که نسخه بعدی God of War احتمالا در دست ساخت قرار دارد و در حال حاضر مراحل ایده‌پردازی را طی می‌کند.

با توجه به اینکه هنوز یک سال کامل از عرضه God of War Ragnarok نگذشته است، جزئیات کمی در خصوص پروژه بعدی سانتا مونیکا در دسترس است. با توجه به اینکه بازی Ragnarok  آخرین قسمت سری از حماسه نورس بود، می‌توان تصور کرد که قسمت بعدی به سراغ محیط اساطیری جدیدی می‌رود. اندکی پس از عرضه Ragnarok، کارگردان بازی با نام اریک ویلیامز (Eric Williams)، اذعان کرد که ساخت بسته الحاقی برای این عنوان بعید به نظر می‌رسد، بنابراین پروژه بعدی استودیو سانتا مونیکا به احتمال زیاد، یک بازی کاملا جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید