اخبار تکنولوژی

گلکسی S23 FE یک گام دیگر به معرفی نزدیک‌تر شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۶ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

چند روز قبل جزئیات فنی گلکسی S23 FE به طور کامل فاش شده بود. حالا با توجه به نزدیک بودن زمان معرفی این گوشی، آخرین عضو خانواده S23 پیش از رونمایی رسمی، از طریق وب‌سایت سامسونگ در قزاقستان لو رفته است.

طبق گزارش گیزموچاینا، گوشی گلکسی S23 FE با شماره مدل SM-S711B/DS در وب‌سایت شعبه قزاقستان سامسونگ دیده شده است. هرچند هنوز هیچ جزئیاتی از مشخصات فنی آن در دسترس نیست، اما صرف درج صفحه پشتیبانی محصول نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان عرضه آن است.

با توجه به درج صفحه پشتیبانی گلکسی S23 FE در وب‌سایت سامسونگ قزاقستان، احتمال دارد این کشور یکی از نخستین بازارهای عرضه این گوشی باشد. هم‌چنین این محصول با شماره مدل‌های SM-S711U، SM-S711W، SM-S711U1، SM-S7110، SM-S711B_DS و SM-S711B موفق به دریافت مجوزهای لازم از سازمان Bluetooth SIG شده است. برخی از این مدل‌ها در پایگاه داده کنسرسیوم شارژ بی‌سیم نیز ثبت شده‌اند. دریافت این مجوزها نشان می‌دهد زمان عرضه گلکسی S23 FE به‌زودی فرا خواهد رسید.

بنابر گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود گلکسی S23 FE اواخر سپتامبر (اواخر شهریور تا اوایل مهر) وارد برخی بازارها شود و سایر بازارها نیز در فصل اول سال 2024 آن را دریافت کنند. حال با توجه به دریافت مجوزها و قرار گرفتن در وب‌سایت سامسونگ قزاقستان، انتظار می‌رود به‌زودی شاهد معرفی این گوشی باشیم.

شایعات حاکی از آن است که این گوشی دارای نمایشگر ۶.۴ اینچ امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS خواهد بود.

نظر شما در مورد گلکسی اس 23 FE چیست؟ آیا این قاتل پرچم‌دار سامسونگ به مانند نسل قبلی خود یعنی

گلکسی اس 21 FE ارزش خرید دارد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید