اخبار بازی

کارگردان بازی Mortal Kombat 1 می‌خواهد یک کار کاملا جدید را امتحان کند!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با این حال، اد بون (Ed Boon) از ندررلم (NetherRealm) احساس نمی‌کند که خسته شده است، زیرا تیم سازنده همواره به دنبال امتحان کردن چیزهای جدید در نسخه‌های مختلف Mortal Kombat بوده است.

استودیو ندررلم خود را برای انتشار بازی مورد انتظار Mortal Kombat 1 آماده می‌کند، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مبارزه‌ای محبوبی که همیشه داستان‌های جذاب و شنیدنی‌ ارائه داده‌اند. با توجه به اینکه کارگردان و مدیر خلاق استودیو مدت‌هاست روی بازی‌های سبک مبارزه‌ای کار می‌کند، آیا طبیعی نیست که او از ساخت بازی‌های این سبکی خسته شده باشد؟ اد بون به این سوال پاسخ می‌دهد. رسانه IGN از اد بون میزان علاقه او به ساخت بازی دیگری را پرسید. او پاسخ داد:

من کاملا توانایی انجام کارهای متفاوت را دارم. با کمال تعجب، من احساس فرسودگی نمی‌کنم زیرا در هر بازی چیزهای جدیدی را امتحان کرده‌ایم. گاهی اوقات این ایده جدید به اندازه مینی‌گیم‌هایی چونPuzzle Kombat ،Konquest  و Invasions می‌تواند کوچک باشد. بنابراین فکر می‌کنم ساخت و توسعه این ویژگی‌ها و حالت‌های مختلف، در حالی که هنوز روی مکانیک اصلی یک بازی مبارزه‌ای با داستان تک‌ نفره یا آنلاین کار می‌کنیم، شرایط کاری را تازه نگه می‌دارند.

بازی Mortal Kombat 1 یک ریبوت مجدد برای این فرنچایز است و شخصیت Fire God Liu Kang  همه چیز را پس از اتفاقات Mortal Kombat 11: Aftermath از نقطه صفر تنظیم می‌کند. در نتیجه این اتفاق، کیتانا و میلینا (تا حدودی) با هم کنار می‌آیند، اسکورپیون اکنون کوآی لیانگ، برادر کوچکتر بی‌هان یا ساب زیرو است و شائو کان هنوز هم در نقش ژنرال شائو قرار دارد.

بازی با حالت جدیدی به نام Invasions عرضه می‌شود، حالتی که در آن بازیکنان با مهاجمان جهان‌های دیگر مبارزه می‌کنند و این حالت با یک طراحی به سبک بازی‌های تخته‌ای و RPG، بازیکنان را سرگرم خواهد کرد. بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 28 شهریور 1402 (19 سپتامبر 2023) برای ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 5،PC  و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید