اخبار سینما

نتفلیکس اولین پوستر رسمی The Killer فینچر را منتشر کرد!

نویسنده : تحریریه۰۷ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شبکه نتفلیکس اولین پوستر فیلم The Killer را منتشر کرد که جدیدترین اثر دیوید فینچر، کارگردان بزرگ آمریکایی، محسوب می‌شود.

این فیلم که با نام فارسی «آدمکش» شناخته می‌شود، قرار است در هفته جاری در جشنواره معتبر فیلم ونیز برای نخستین بار به نمایش درآید و به همین مناسبت، اولین پوستر رسمی این فیلم منتشر شده است.

پوستر منتشر شده شامل یک نقاشی بزرگ از مایکل فاسبندر، بازیگر نقش اصلی فیلم، است که ظاهری بسیار جذاب و چشمگیر دارد.

فیلمنامه The Killer بر اساس یک رمان گرافیکی نوشته شده و داستان آن درباره یک آدمکش حرفه‌ای است که در انتظار هدف بعدی خود به سر می‌برد و در این بین سلامت روانی خود را به تدریج از دست می‌دهد.

ساخت این فیلم بیش از ۱۶ سال به طول انجامیده و سرانجام در نوامبر ۲۰۲۱ فیلمبرداری آن آغاز شده است. The Killer نخستین فیلم مایکل فاسبندر پس از بازی در فیلم “ایکس من: تاریکی فینیکس” در سال ۲۰۱۹ است.

علاوه بر فاسبندر، بازیگرانی چون تیلدا سوئینتن، آرلیس هاوارد، چارلز پارنل و سوفی شارلوت نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم آThe Killer پس از نمایش در جشنواره ونیز، در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) از طریق پلتفرم نتفلیکس در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. همچنین قرار است این فیلم در ماه اکتبر (مهر یا آبان) به صورت محدود در سینماهای جهان نیز اکران شود.

دیدگاهتان را بنویسید