اخبار سینما

تاریخ انتشار فیلم بی مصرف ها 4؛ با عنوان رسمی Expend4bles

تاریخ انتشار فیلم بی مصرف ها 4
نویسنده : سارا محمدی۰۷ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اولین قسمت بی مصرف ها 11 سال پیش منتشر شد و حالا زمان زیادی تا اکران the expendables 4، چهارمین قسمت از داستان های سیلوستر استالونه (در نقش بارنی راس) و جیسون استاتهام باقی نمانده است. این فیلم دنباله ای بر The Expendables 3 خواهد بود و بر اساس داستانی از اسپنسر کوهن توسط اسکات واگ کارگردانی می شود. برای اطلاع از تاریخ انتشار فیلم بی مصرف ها 4 و دیگر جزئیات این فیلم اکشن هیجان انگیز با مگ تک همراه باشید.

تاریخ اکران فیلم بی مصرف ها 4

فیلمبرداری فیلم بی مصرف ها 4 در اواخر سال 2021 به پایان رسید. تاریخ انتشار The Expendables 4 پس از چند بار تاخیر جمعه 22 سپتامبر 2023 (31 شهریور 1402) اعلام شده است.

بازیگران فیلم بی مصرف ها 4

در بی مصرف ها 4 چهره‌ های آشنا مانند استالونه، استاتهام و دولف لاندگرن حضور دارند، شخصیت های جدید شامل مگان فاکس، 50 سنت، تونی جا و ایکو اویس نیز قرار است به تیم بازیگران بی مصرف های 4 اضافه شوند.

یکی از چهره های اصلی که برای فیلم چهارم باز نمی گردد، آرنولد شوارتزنگر است.

رهبری داستان بر عهده استالونه در نقش بارنی راس است، در حالی که تیم او از قهرمانان Expendables شامل جیسون استاتهام، جت لی، دولف لاندگرن و دیگران است. قهرمان های اکشن برجسته ای مانند بروس ویلیس، چاک نوریس، مل گیبسون، ژان کلود ون دام و آرنولد شوارتزنگر نیز در طول سال ها در فرنچایز The Expendables ظاهر شده اند. به نظر می رسد که Expendables 4 همان رویکرد اولیه فیلم اکشن را با برخی از شخصیت های بازگشته، برخی از چهره های جدید و یک مسیر جدید جذاب حفظ می کند.

داستان فیلم بی مصرف ها 4

به نظر میرسد داستان قسمت 4 The Expendables رویکردی جدید دارد و تیم ماموریت دارد تروریست هایی که سلاح های هسته ای را دزدیده اند را متوقف کنند. جیسون استاتهام (لی کریسمس) در بی مصرف ها 4 شخصیت اصلی خواهد بود و سیلور استالونه برای آخرین بار در نقش بارنی راس نقش آفرینی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که سیلور در این قسمت استالونه کشته خواهد شد یا نه. مگان فاکس در این قسمت در نقش معشوقه استاتهام بازی خواهد کرد.

همچنین بخوانید: فیلم هایی که در سال 2024 اکران میشوند

دیدگاهتان را بنویسید