اخبار سینما

The Idol برای فصل دوم تمدید نمی‌شود!

نویسنده : تحریریه۰۸ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سریال «آیدل»، که توسط سام لوینسون، خالق سریال Euphoria، همراه با خواننده مشهور د ویکند (ایبل تسفی) و رضا فهیم ساخته شده بود، بعد از فصل اول به پایان می‌رسد. شبکه تلویزیونی HBO اعلام کرده است که آیدل برای فصل دوم تمدید نخواهد شد. این سریال پرحاشیه، که در 5 قسمت تولید شده بود، از اوایل خردادماه سال جاری در شبکه HBO پخش شده بود.

در آیدل، لیلی-رز دپ در نقش جاسلین، یک ستاره موسیقی پاپ در حال ظهور، به ایفای نقش می‌پرداخت. داستان سریال حول محور رابطه جاسلین با تدروس، با بازی د ویکند، صاحب یک کلوب شبانه و رهبر یک فرقه، می‌چرخد. سام لوینسون به عنوان کارگردان همه قسمت‌های آیدل فعالیت می‌کرد.

در ابتدا، در سال 2021، HBO تایید کرده بود که تعداد قسمت‌های فصل دوم آیدل 6 عدد خواهد بود. اما در سال 2022، به دلیل تغییرات خلاقانه، کارگردان امی سیمتز از پروژه خارج شد و تعداد قسمت‌ها به 5 عدد کاهش یافت.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در زمان خروج سیمتز، 80 درصد فیلمبرداری انجام شده بود و بازنویسی و فیلمبرداری مجدد باعث تغییر دیدگاه اولیه او شده بود. نسخه نهایی آیدل پس از این تغییرات منتشر شد، اما بررسی‌ها و نقدها به آن بسیار ضعیف بود. در سایت Rotten Tomatoes، درصد رضایت منتقدان تنها 19 درصد و امتیاز مخاطبان 41 درصد بود.

بنابراین، سریال «آیدل» بعد از فصل اول به پایان خود می‌رسد و فصل دومی برای آن برنامه‌ریزی نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید