اخبار بازی

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl تا سال 2024 تاخیر خورد!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در حالی که پیش‌بینی می‌شد بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl نهایتا در سال جاری منتشر شود، اما تعویق دیگری در انتشار بازی ایجاد شده است.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl در غرفه اکس باکس (Xbox) و در رویداد Gamescom 2023 قابل بازی بود. اگر چه استودیوی GSC Game World اعلام کرد که این عنوان تاخیر نخورده و در سال 2023 منتشر خواهد شد و فهرست‌بندی Plaion هم تاریخ انتشار بازی را دسامبر سال جاری اعلام کرده بود، اما فکت شیت (Fact Sheet) جدید این بازی تمام این شایعات را نقض می‌کند.

بنا به اطلاعات جدید، این بازی شوتر و آخرالزمانی در ربع اول سال 2024 برای کنسول Xbox Series X|S و PC عرضه خواهد شد. لانچ بازی در روز عرضه در سرویس Xbox Game Pass همچنان پابرجاست. به عنوان بخشی از جزئیات مطبوعاتی، این فکت شیت جزئیات منتشر شده از بازی را که شامل مکانیک‌های بقا (مثل استفاده از آیتم جهت بازیابی سلامتی) و بیش از 30 اسلحه مختلف می‌شود، تایید می‌کند.

با اینکه تاریخ انتشار بازی روی فروشگاه Steam همچنان دسامبر 2023 است و سایت Xbox و فروشگاه Epic Games Store نیز از این خبر پیروی می‌کنند، اما به نظر می‌رسد برای تجربه این عنوان باید مدت زمان بیشتری منتظر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید