اخبار سینما

اوپنهایمر بلاخره در باکس آفیس جهانی از باربی پیشی گرفت

اوپنهایمر از باربی پیشی گرفت
نویسنده : سارا محمدی۰۹ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اوپنهایمر از یونیورسال در رقابت باکس آفیس جهانی بلاخره از باربی برادران وارنر پیشی گرفت و در ششمین هفته اکران خود مقام اول را به خود اختصاص داد. این فیلم همچنین این هفته تبدیل به دومین فیلم پرفروش با رتبه R در تاریخ خواهد شد. اوپنهایمر 8.2 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 30.7 میلیون دلار در بازارهای بین المللی و در مجموع 777.9 میلیون دلار در سراسر جهان کسب کرد.

این فیلم در ایتالیا به موفقیت قابل توجهی دست یافت و بیش از 70 درصد از سهم بازار را در این کشور به دست آورد. اوپنهایمر در گیشه جهانی از باربی عقب بود. با این حال، در ششمین هفته اکران هر دو فیلم، درام کریستوفر نولان توانست از اقتباس گرتا گرویگ پیشی بگیرد و در آخرین جدول باکس آفیس جهانی جایگاه اول را به خود اختصاص دهد.

میزان فروش اوپنهایمر

اوپنهایمر در آمریکای شمالی 8.2 میلیون دلار و 30.7 میلیون دلار در بازارهای بین المللی بدست آورد و تاکنون در مجموع به درآمد جهانی 777.9 میلیون دلار رسیده است.

آمار بین المللی فروش اوپنهایمر در 2 بازار جدید افزایش یافت، ایتالیا و یونان. اوپنهایمر 9.7 میلیون دلار در ایتالیا و 882000 دلار در یونان درآمد داشت. میزان فروش اوپنهایمر در ایتالیا یک شاهکار بود.

صدرنشینی باکس آفیس در سراسر جهان و کسب رتبه اول برای آخر هفته تنها نقطه عطف مهمی نبود که اوپنهایمر به آن دست یافت، زیرا این هفته فیلم در چین اکران شد و پیش‌بینی می‌شود این فیلم ۱۱ میلیون دلار دیگر به دست بیاورد.

منبع: کولایدر

دیدگاهتان را بنویسید