اخبار سینما

فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما کی پخش میشود؟

تاریخ انتشار فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما
نویسنده : سارا محمدی۱۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما یک اقتباس از بازی ویدئویی فوق العاده بود و بسیار مورد توجه قرار گرفت به همین دلیل طبیعی است که فصل های دیگری از این سریال محبوب ساخته شود و حتی برخی شایعات خبر از وجود 4 فصل برای این سریال می دهند. فعلا به شایعات کاری نداریم، آنچه مسلم است این که فصل 2 سریال آخرین بازمانده از ما وجود دارد. در ادامه هر آنچه در مورد تاریخ اکران فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us Season 2)، بازیگران، داستان و غیره می دانیم را با شما به اشتراک می گذاریم.

تاریخ انتشار فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما

پس از اتمام دلخراش فصل اول همه طرفداران منتظر فرارسیدن تاریخ انتشار فصل دوم آخرین بازمانده از ما هستند تا ماجراجویی های پدرو پاسکال و بلا رمزی در نقش جوئل و الی را دنبال کنند. به گفته نیل دراکمن، کارگردان آخرین بازمانده از ما همه چیز در مورد فصل 2 Last of Us مشخص شده است و پس از پایان اعتصابات سراسری شروع به کار می کنیم. از روز اول فیلمبرداری تا شروع فصل اول 18 ماه طول کشید، با توجه به اینکه فیلم‌ نامه‌ فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما هنوز تکمیل نشده‌ و فیلمبرداری نیز هنوز آغاز نشده است به نظر میرسد فصل 2 Last of Us تا قبل از پایان سال 2024 و یا اوایل سال 2025 نمایش داده نخواهد شد. به محض اطلاع از تاریخ دقیق اکران فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما آن را با شما به اشتراک می گذاریم.

بازیگران فصل دوم The Last of Us

برخی از نقش‌ ها هنوز تایید نشده اند اما می‌توان انتظار داشت که بازیگران The Last of Us در فصل 2 به شرح زیر باشد:

  • بلا رمزی در نقش الی
  • پدرو پاسکال در نقش جوئل
  • گابریل لونا در نقش تامی
  • روتینا وسلی در نقش ماریا

خلاصه داستان فصل دوم آخرین بازمانده از ما

فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما به شدت به داستان بازی پلی استیشن وفادار بود و حتی برخی از صحنه ها با کوچکترین جزئیات بازسازی شده بودند. به گفته کریگ مازین، یکی از خالقان سریال، طرح داستان فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما احتمالا شبیه به قسمت دوم بازی است و در پنج سال بعد اتفاق می‌ افتد، جایی که الی 19 ساله با جوئل در جکسون زندگی می کند.

در بازی، جوئل توسط زنی به نام ابی به طرز وحشتناکی در مقابل الی به قتل می رسد و الی ماموریت انتقام خود را آغاز می کند. البته Mazin همچنین گفته است که فصل دوم با قسمت دوم بازی متفاوت بوده و دقیقا شبیه بازی نخواهد بود. این یک خبر خوب برای دوستداران جوئل است زیرا ممکن است جوئل مانند قسمت دوم بازی به قتل نرسد، به هر حال امیدواریم که بقای او یکی از «تفاوت‌ های ریشه‌ ای» باشد که مزین درباره آن صحبت کرده است.

سخن پایانی

فصل اول «آخرین بازمانده از ما» در آغاز سال 2023 منتشر و به یک فیلم پرفروش برای HBO تبدیل شد و توانست 25 نامزدی امی را به دست آورد. فصل دوم از بازی ویدئویی دوم، “The Last of Us Part II” اقتباس می شود، اما نه همه آن. ما هم بیصبرانه منتظر فرارسیدن فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید