اخبار سینما

مارول تاریخ انتشار Agatha: Coven of Chaos را اعلام کرد

مارول تاریخ انتشار Agatha: Coven of Chaos را اعلام کرد
نویسنده : تحریریه۱۳ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت مارول به تازگی اطلاعاتی راجع به سریال ابرقهرمانی آگاتا: محفل آشوب – Agatha: Coven of Chaos، که یک اسپین‌آف از سریال وانداویژن است، منتشر کرده است. طبق اعلام شرکت، این سریال در اوایل پاییز سال 2024 روی آنتن می‌رود. در ابتدا برنامه ریزی شده بود که این سریال در زمستان سال 2023 پخش شود، اما تغییراتی در برنامه دستیابی ایجاد شده است.

کاترین هان، بازیگری که قبلا در سریال وانداویژن نقش آگاتا هارکنس را بازی کرد، به عنوان شخصیت اصلی در این سریال اسپین‌آف حضور خواهد داشت. آگاتا هارکنس یک جادوگر بسیار قدرتمند است و در سریال وانداویژن نقش مهمی در نمایش قدرت واندا ماکسیموف (یا همان اسکارلت ویچ) داشت.

علاوه بر کاترین هان، بازیگران دیگری نیز در این سریال حضور خواهند داشت، از جمله اما کالفیلد، دبرا جو روپ و جو لاک. این بازیگران در نقش‌های مختلفی به ایفای نقش می‌پردازند.

جک شفر، خالق و نویسنده سریال وانداویژن، نیز برای این سریال اسپین‌آف به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده فعالیت می‌کند. همچنین کوین فایگی نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارد. دو شرکت مارول و 20th Television نیز در تولید این سریال همکاری می‌کنند.

با انتشار این اطلاعات، طرفداران مارول و دنیای ابرقهرمانان بهترین تلاش را خواهند کرد تا صبر کنند تا در اوایل پاییز سال 2024 بتوانند سریال آگاتا: محفل آشوب – Agatha: Coven of Chaos را تماشا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید