اخبار سینما

تاریخ اکران فیلم کنستانتین 2؛ بازگشت ریوز به نقش مورد علاقه اش بعد از حدود 20 سال

تاریخ انتشار کنستانتین 2
نویسنده : سارا محمدی۱۶ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق شنیده ها جان کنستانتین با بازی کیانو ریوز بعد از نزدیک به 20 سال بازمیگردد، اولین فیلم کنستانتین در سال 2005 و بر اساس مجموعه کتاب های مصور Hellblazer ساخته شد و بیش از 230 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. طرفداران مشتاق قسمت بعدی بودند، اما هرگز انتظار نداشتند که نزدیک به 20 سال منتظر بمانند. در ادامه هر چه در مورد تاریخ انتشار کنستانتین 2 (Constantine 2)، بازیگران، داستان فیلم و جزئیات دیگر می دانیم آورده شده است. البته خیلی امیدوار نباشید زیرا به نظر میرسد هنوز فاصله زیادی تا زمان پخش کنستانتین 2 داریم.

تاریخ انتشار کنستانتین 2

در سپتامبر 2022 اعلام شد که قرار است کنستانتین 2 توسط برادران وارنر ساخته شود و کیانو ریوز نقش جان کنستانتین را دوباره ایفا کند اما اقدام جدی صورت نگرفت و این باعث شد طرفداران از ساخت قسمت دوم کنستانتین ناامید شوند. اما در ماه ژوئیه 2023 آویکا گلدزمن که قرار است کنستانتین 2 را بنویسد، شایعات کنسل شدن فیلم را رد کرد و گفت ریوز و کارگردان فرانسیس لارنس برای ساخت کنستانتین 2 مصمم هستند. کیانو ریوز قبلا گفته بود که دوست دارد نقش جان کنستانتین را دوباره بازی کند و به نظر میرسد خواسته او محقق می شود.

اما در مورد تاریخ انتشار کنستانتین 2 به نظر میرسد که ما تا سال 2026 کنستانتین 2 را نخواهیم دید به خصوص اینکه جریان اعتصاب نویسندگان مراحل اولیه ساخت قسمت دوم فیلم را با مشکلاتی مواجه کرده است و با توجه به ادامه اعتصاب نویسندگان هالیوود، متأسفانه ساخت کنستانتین 2 در حال حاضر متوقف شده است. حتی پس از اتمام فیلمنامه نیز، برنامه کاری شلوغ ریوز ممکن است شروع فیلمبرداری را برای مدتی به تعویق بیاندازد.

با همه این اوصاف، بعید به نظر می‌ رسد که دنباله کنستانتین تا قبل از سال 2026 عرضه شود به خصوص که DC به دنبال فاصله گرفتن کنستانتین 2 از دیگر نسخه‌ های آینده خود است.

بازیگران کنستانتین 2

بازیگران کنستانتین 2

پس از 18 سال، مطمئن نیستیم که تیلدا سوینتون، ریچل وایز، شیا لابوف یا جیمون هونسو برای ایفای نقش در کنستانتین 2 بازمی گردند یا خیر. اما بدیهی است که کیانو ریوز در کنستانتین ۲ حضور دارد، زیرا بازگشت این بازیگر تنها موردی بود که به طور رسمی در گزارش اصلی اعلام شد. بازیگر دیگری که به نظر می رسد به احتمال زیاد بازگردد، پیتر استورماره است که در فیلم اصلی 2005 نقش خود شیطان، لوسیفر را بازی کرد.

در پشت دوربین، فرانسیس لارنس قرار است کارگردانی کار را دوباره به عهده بگیرد و آکیوا گلدزمن، نویسنده I Am Legend، فیلمنامه کنستانتین 2 را خواهد نوشت.

داستان کنستانتین 2

داستان کنستانتین 2

کنستانتین یک فیلم ترسناک آمریکایی است که بر اساس مجموعه کتاب های مصور «Hellblazer» ساخته شده است و داستان جن گیری به نام جان کنستانتین را دنبال می کند که برای نجات جهان از تهاجم شیطانی مبارزه می کند. اما در کنستانتین 2 چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آکیوا گلدزمن، نویسنده کنستانتین 2، دنباله فیلم سال 2005 را بسط موضوعات به ویژه حفاظت از زمین در برابر موجودات شیطانی دانست.

پیتر استورماره، بازیگر نقش Lucifier در مورد داستان کنستانتین 2 گفت: کیانو ریوز گفته است ساده بودن و شخصیت محور بودن اولویت او است و ترجیح می دهد دنباله فیلم مانند قسمت اول ساده و مبتنی بر شخصیت ها باشد نه مبتنی بر جلوه‌ های ویژه.

کنستانتین ۲ هنوز تاریخ انتشار رسمی را مشخص نکرده است، به محض دریافت اخبار جدید در مورد تاریخ انتشار کنستانتین 2 آن را با شما به اشتراک می گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید