اخبار سینما

جوایز بفتا برای کودکان و نوجوانان با جوایز سالانه فیلم، بازی و تلویزیون ادغام می‌شود

جوایز بفتا برای کودکان و نوجوانان با جوایز سالانه فیلم، بازی و تلویزیون ادغام می‌شود
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۱۸ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

انجمن فیلم بریتانیا اعلام کرد جوایز بفتا برای کودکان و نوجوانان با جوایز سالانه فیلم، بازی و تلویزیون ادغام خواهد شد و در سال 2025 موضوعات جدیدی برای محتوای کودکان به این جوایز اضافه می‌شود.

سارا پات، رئیس هیئت مدیره بفتا گفت:

این تغییر برای اطمینان از تاثیرگذاری، ارتباط و پایداری حمایت ما از صنعت رسانه‌های کودکان صورت گرفته است.

سارا پات، رئیس بفتا، گفت:

ما در حال تغییر روشی هستیم که از فیلم و تلویزیون کودک تجلیل می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که حمایت ما از بخش رسانه کودک تاثیرگذار، مرتبط و پایدار است. گروه مشاوره جوان بفتا، که توسط عضو هیئت مدیره بفتا رهبری می‌شود. اندرو میلر، کارشناس صنعت، حمایت دیرینه بفتا از بخش رسانه کودکان را با مأموریت خیریه ما هماهنگ خواهد کرد تا کارهای عالی آنها را به توجه عمومی گسترده‌تر برسانیم و نسل بعدی استعدادها را پرورش دهیم.

اندرو میلر، عضو هیئت مدیره بافتا، گروه مشورتی جدید بافتا برای کودکان و نوجوانان را رهبری خواهد کرد تا حمایت‌های این انجمن از بخش رسانه‌های کودکان را تقویت کند.

میلر افزود:

صنعت رسانه کودکان اغلب در خط مقدم داستان سرایی مترقی، مبتکرانه و الهام بخش بوده است. بسیاری از خلاقان و دست اندرکاران بیرون و خارج از صفحه نمایش که در سراسر این بخش کار می‌کنند، حرفه خود را مدیون رسانه های کودک هستند، از جمله من. من مشتاقانه منتظرم. همکاری نزدیک با گروه مشاوره جوان بفتا در ماه‌های آتی به منظور شناسایی بخش رسانه کودکان در سراسر جوایز معتبر جهانی فیلم، بازی و تلویزیون بفتا و ارتقای ابتکارات آموزشی درخشان بفتا برای الهام بخشیدن به آینده این صنعت.

دیدگاهتان را بنویسید