اخبار سینما

زمان پخش فصل سوم سریال وایکینگ ها والهالا؛ احتمال ساخت فصل 4، 5 و 6

زمان پخش فصل سوم سریال وایکینگ ها والهالا
نویسنده : سارا محمدی۱۹ شهریور ۱۴۰۲
3 دیدگاه

سریال وایکینگ ها: والهالا (Vikings: Valhalla) یک اسپین آف از Vikings است که توسط مایکل هرست ساخته شده و توسط MGM Productions تولید شده است. این سریال وقایع 100 سال پس از عزیمت وایکینگ بزرگ به انگلستان به رهبری پسران راگنار لوثبروک را روایت می کند. با توجه به امتیازات مثبتی که 2 فصل قبلی به دست آورده، طبیعی است که طرفداران زیادی منتظر اعلام زمان انتشار فصل سوم وایکینگ ها والهالا باشند. در ادامه تاریخ انتشار فصل 3 سریال Vikings Valhalla به همراه جزئیات دیگر تقدیمتان میگردد.

فصل سوم وایکینگ ها والها کی پخش میشود؟

در نوامبر 2019 سفارش ساخت 3 فصل 8 قسمتی (در مجموع 24 ساعت) برای سریال Vikings: Valhalla داده شد. با توجه به اینکه فصل 2 و 3 در سال 2022 با هم تمدید شدند، به نظر می رسد آنقدر که منتظر فصل دوم بودیم، برای فصل 3 منتظر نخواهیم ماند.

نتفلیکس تاریخ انتشار فصل سوم سریال وایکینگ ها والهالا را سال 2024 اعلام کرده است، با در نظر گرفتن برنامه های پخش 2 فصل قبلی می توانیم تاریخ انتشار فصل آینده را حدس بزنیم. فاصله زمانی بین پخش فصل اول و دوم تنها 11 ماه بود، با توجه به اینکه فصل 3 حتی قبل از پخش فصل 2 تمدید شده و فیلمبرداری نیز به پایان رسیده است می توان انتظار داشت فصل سوم وایکینگ ها والها در اوایل سال 2024 منتشر میشود. فریدا گوستاوسون، بازیگر نقش فریدیس در مصاحبه ای درباره زمان اکران فصل 3 Vikings: Valhalla گفته است که فیلمبرداری به پایان رسیده و برای دیدن آن فقط باید کمی صبر کنید.

البته ممکن است اعتصابات SAG-AFTRA و WGA بر تاریخ انتشار فصل 3 Vikings: Valhalla تأثیر بگذارد و نتفلیکس احتمالاً تاریخ انتشار را به دلیل قوانین و دستورالعمل‌ های اعتصاب SAG به تعویق بیاندازد.

داستان فصل 3 Vikings: Valhalla

قطعا فصل 3 ادامه ای است بر اتفاقاتی که در فصل 2 نیمه کاره رها شده اند تا آن ها را به سرانجام برساند. داستان کلی فیلم بیش از 100 سال پس از وقایع وایکینگ ها را نمایش می دهد که تنش های رو به گسترشی در بین وایکینگ ها و انگلیسی های بومی در جریان است.

در فصل دوم دیدیم که فریدیس پذیرفته است که او حافظ ایمان است و رهبری مردم جومزبورگ، یکی از پناهگاه های امن باقی مانده برای مردم وایکینگ را بر عهده دارد. او با الفگیفو، همسر اول پادشاه کانوت، صلح کرده است، اما باید دید که آیا شخص دیگری فریدیس را به چالش می کشد یا تلاش می کند – همانطور که اولاف قبل از کشتن او می خواست – پسر بچه اش را از او بدزدد.

بازیگران فصل سوم سریال وایکینگ ها والهالا

در فصل 2 تعداد زیادی از بازیگران در داستان فیلم کشته شدند و طبیعی است که برای فصل 3 برنمی گردند. یوهانس هاوکور یوهانسن، بازیگر نقش اولاف، استانیسلاو کالاس و حیات کامیل، بازیگر نقش مریم، دیگر بازنخواهند گشت زیرا شخصیت های آن ها همگی در پایان فصل دوم مردند. اما انتظار داریم فردیا گوستافسون در نقش فریدیس اریکسدوتیر، لیو سوتر در نقش هارالد هاردرادا و سم کورلت در نقش لیف اریکسون در فصل سوم بازگردند. همچنین نتفلیکس اعلام کرده است که گوران ویشنیک نیز به بازیگران فصل سوم Vikings: Valhalla ملحق شده است و نقش لیف اریکسون و پدر فریدیس ایرکسدوتر، اریک قرمز را بازی می کند.

همچنین بردلی فریگارد در نقش شاه کانوت، لورا برلین در نقش همسرش ملکه اما و دیوید اوکس در نقش گادوین به آنها ملحق خواهند شد.

سخن پایانی

تاریخ انتشار دقیق فصل سوم وایکینگ ها والها هنوز اعلام نشده اما اوایل سال 2024 تخمین زده می شود و با توجه به اینکه فیلمبرداری به اتمام رسیده اعتصابات نمی تواند تاثیر زیادی بر تاریخ اکران آن داشته باشد. جب استوارت، مجری برنامه گفته است که در فکر ساخت فصل های 4، 5 و 6 Vikings: Valhalla هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. منصور گفت:

    سلام
    بیصبرانه منتتظر پخش فصل جدیدم

    1. محمود گفت:

      منم همینطور

      1. Yousof گفت:

        پانزده بیست روز مونده تا فصل سه بیاد شاید هم یک ماه