اخبار سینما

فصل چهارم سریال خواهران و برادران کی پخش میشود؟ آیا فصل 5 ساخته میشود؟

فصل چهارم سریال خواهران و برادران کی پخش میشود؟
نویسنده : سارا محمدی۲۰ شهریور ۱۴۰۲
4 دیدگاه

خواهر و برادرانم (Kardeslerim) یکی از طولانی ترین سریال های ترکی است که تاکنون سه فصل (94 قسمت) از آن پخش شده و طرفداران این سریال که تعدادشان هم کم نیست منتظر آغاز فصل جدید آن هستند. اگر شما هم منتظر فرارسیدن تاریخ انتشار فصل 4 خواهران و برادران هستید ادامه مطلب را بخوانید تا هر آنچه از زمان پخش فصل چهارم خواهران و برادران و دیگر جزئیات می دانیم را در اختیار شما قرار دهیم.

زمان پخش فصل چهارم سریال خواهران و برادران

فصل چهارم سریال ترکی خواهران و برادرانم 9 سپتامبر 2023 (18 شهریور 1402) منتشر شده است. بنابراین قسمت 95 Kardeslerim در 9 سپتامبر 2023 ساعت 20 از شبکه ATV منتشر شده است. Kardeşlerim شنبه ها ساعت 20:00 از ATV پخش می شود. هنوز خبر قطعی ساخت فصل 5 کاردشلریم اعلام نشده است اما با توجه به نقدهای مثبت این سریال و استقبالی که از آن شده است انتظار داریم خواهران و برادران برای فصل 5 تمدید شود.

سریال ترکی خواهران و برادرانم به کارگردانی سرکان بیرینچی و نویسندگی گول ابوس سرمچی، داستان زندگی 4 خواهر و برادر به نام های قدیر، عمر، آسیه و امل است که پس از از دست دادن پدر و مادرشان در یک روز با اتفاقات زیادی مواجه می شوند و سعی می کنند برای ادامه زندگی از یکدیگر حمایت کنند. در این سریال بازیگرانی همچون جلیل نالچاکان، هالیت اوزگور ساری، فادیک سوین آتاسوی، ییعیت کوچاک، اونور سعید یاران و سو بورجو یازگی جوشکون ایفای نقش کرده اند. در فصل 4 برخی بازیگران حضور ندارند و بازیگران جدیدی همچون صنم کوتیل در نقش الچین و دیلارا سومبول در نقش الیف به تیم بازیگری اضافه می شوند.

فصل اول سریال خواهران و برادران 18 قسمت، فصل دوم 38 قسمت و فصل سوم 38 قسمت داشت و هم اکنون فصل 4 در حال پخش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. HODA گفت:

    من خیلی این سریال رو دوست دارم من تنها فیلمی که میبینم سریال خواهران برادران هست خیلی ممنون از سازنده ❤

    1. محمد علی گفت:

      فصل پنجم کی ساخته میشه ؟؟؟

  2. مبین گفت:

    امید وارم فصل ۵ هم ساخته شود بهترین سریال ترکی که تابحال دیدم خیلی ممنون از سازنده

  3. salwyn گفت:

    سلام امکانش هست بگین فصل جدید خواهران و برادران کی پخش میشه خیلی فیلم خوبی بود خواهشاً فصل جدیدشم پخش کنین