اخبار سینما

درو بریمور از میزبانی جوایز ملی کتاب خارج شد

درو بریمور از میزبانی جوایز ملی کتاب خارج شد
نویسنده : تحریریه۲۲ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سازمان‌دهندگان جوایز ملی کتاب روز سه‌شنبه اعلام کردند که پیشنهاد خود را به «Drew Barrymore» برای میزبانی مراسم سالانه خود در این سال پس از آن که خبر بازگشت برنامه گفتگوی روزانه او علیرغم اعتصاب مداوم اتحادیه نویسندگان با واکنش منفی مواجه شد، پس گرفته‌اند.

گروه در بیانیه‌ای نوشت:

با توجه به اعلامیه این که The Drew Barrymore Show تولید را از سر می‌گیرد، بنیاد ملی کتاب دعوت خود را از خانم Barrymore برای میزبانی مراسم 74th National Book Awards Ceremony لغو کرده است. تعهد ما این است که اطمینان حاصل کنیم که تمرکز جوایز بر جشن نویسندگان و کتاب‌ها باقی می‌ماند و ما از خانم Barrymore و تیمش برای درک این شرایط سپاسگزاریم.

پیشتر در سال جاری، Drew Barrymore میزبان The Drew Barrymore Show از میزبانی جوایز فیلم و تلویزیون MTV به حمایت از نویسندگانی که اکنون در روز 134 اعتصاب خود علیه استودیوها هستند، کناره‌گیری کرد.

اما چندی پیش اعلام شد که فصل چهارم این برنامه، در روز دوشنبه، 18 سپتامبر، به روی آنتن خواهد رفت، انتخابی که باریمور گفت همه آن با قوانین اعتصاب SAG-AFTRA و WGA مطابقت دارد. (برنامه‌های روزانه تحت یک قرارداد SAG-AFTRA دیگر قرار می‌گیرند، بنابراین وظایف میزبانی باریمور با اعتصاب اتحادیه بازیگران فعلی در تضاد نیست.)

Drew Barrymore در این باره چنین گفت:

من این انتخاب را انجام می‌دهم. ما با عدم بحث یا ترویج فیلم و تلویزیونی که هر نوع اعتصابی دارد، مطابقت داریم.

وی افزود:

ما در بحبوحه یک همه‌گیری جهانی راه‌اندازی شدیم. برنامه ما برای زمان‌های حساس ساخته شده است و فقط از آنچه دنیای واقعی در زمان واقعی تجربه می‌کند، عمل کرده است.

74امین مراسم اهدا جوایز کتاب ملی و بهترین نویسنده سال در تاریخ 15 نوامبر در نیویورک برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید