اخبار تکنولوژی

ویدئوی جدید از گلکسی S23 FE طراحی کلی این گوشی را نشان می‌دهد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۷ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یک منبع آگاه در دنیای فناوری به نام Evan Blass، به‌تازگی ویدیویی را از نسخه مشکی‌رنگ گلکسی S23 FE منتشر کرده است که دور تا دور این محصول را نشان می‌دهد.

در این ویدیو، گلکسی S23 FE از طراحی مشابه با گلکسی S22 FE برخوردار است. این گوشی دارای نمایشگر 6.4 اینچی سوپر‌امولد با حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است. در پشت بدنه نیز شاهد سه دوربین هستیم که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری می‌شود.

پیش‌تر در گزارش‌هایی فاش شده بود که گلکسی S23 FE در چهار رنگ گرافیتی، سفید، نعنایی و بنفش به بازار می‌آید. فریم این گوشی فلزی و قاب عقب آن شیشه‌ای خواهد بود.

در مورد مشخصات فنی گلکسی S23 FE، گفته شده است که این گوشی از پردازنده اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 به‌همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. این گوشی احتمالا به‌صورت پیش‌فرض با اندروید 13 و One UI 5.1.1 عرضه می‌شود، اما چهار آپدیت بزرگ اندروید و پنج سال پشتیبانی امنیتی دریافت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید