اخبار سینما

داستان و نقد فیلم سینمایی با من حرف بزن + بازیگران

داستان و نقد فیلم سینمایی با من حرف بزن + بازیگران
نویسنده : ساناز محمدی۲۸ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بعد از انتشار جهانی فیلم با من حرف بزن در تاریخ 28 ژولای 2023 (6 مرداد 1402)؛ نقدهای مختلفی بر این فیلم وارد شده و هنرمندان معروفی از جمله پیتر جسکون (کارگردان ارباب حلقه ها) با من حرف بزن را یک فیلم ترسناک موفق دانسته اند. تماشای این فیلم حسی از تازگی، هیجان، ترس و گاهی ناراحتی را در مخاطب ایجاد می کند. همراه مگ تک باشید تا داستان و نقد فیلم سینمایی با من حرف بزن + بازیگران را با شما به اشتراک بگذاریم.

فیلم با من حرف بزن در مورد چیست؟

داستان فیلم با من حرف بزن در مورد نوجوانی به نام (میا) است که با دیدن ویدئو احضار ارواح خبیثه با استفاده از یک دست توسط دوستانش، تصمیم می گیرد این کار را امتحان کند. او که با غم از دست دادن مادرش درگیر است، به هیجان این بازی وابسته می شود و این کار را تا جایی تکرار می کند که توسط نیروهای اهریمنی تسخیر می شود.

با من حرف بزن که بیشتر شبیه به کمک خواهی است، عبارتی است که میا هنگام احضار روح با این دست سرامیکی ترسناک به زبان می آورد.

اگر به تماشای فیلم های ترسناک علاقه دارید، با من حرف بزن، یکی از موفق‌ ترین آثار استودیوی A24 است که تا حدود زیادی از کلیشه ای بودن فیلم های ترسناک فاصله گرفته و تحسین بینندگان و هنرمندان بزرگی را برانگیخته، تا جایی که قرار است برای فیلم با من حرف بزن دنباله ای نیز ساخته شود.

 فیلم با من حرف بزن در مورد چیست

نقد فیلم با من حرف بزن

در نقد فیلم با من حرف بزن می توان گفت این فیلم به نیاز نوجوانان برای شنیده شدن و حرف زدن برای فرار از واقعیت های تلخ زندگی اشاره دارد و از جمله نقاط مثبت آن، پایان زیبا و دور از انتظار است.

با من صحبت کن به کارگردانی دو برادر؛ دنی فیلیپو و مایکل فیلیپو محصول کشور استرالیاست و مخاطب با دیدن فیلم با من حرف بزن، بدون اینکه فیلم برای او یکنواخت شود، احساس شوکه شدن، ابهام و رمزو راز را تجربه می کند.

تماشای فیلم با من حرف بزن ۲۰۲۲ برای گروه سنی بالای 18 سال توصیه می شود.

پیتر جکسون، کارگردان ارباب حلقه‌ ها، فیلم ترسناک «با من حرف بزن» را بسیار بسیار خوب نامید و گفت: (بهترین و شدیدترین فیلم ترسناکی است که در سال‌ های اخیر دیده‌ام.)

بازیگران فیلم ترسناک با من حرف بزن

سوفی وایلددر نقش میا الکساندرا
جنسن در نقش جید
اوتیس دانجیدانیل
جو بردرایلی
تراکسهیلی
میراندا اتوسو زوئی
مارکوس جانسونمکس
مک کارتیکول سانی
کریس آلوسیوجاس
الکساندریا استفنسنرئا آری
جانسونداکت

دیدگاهتان را بنویسید