اخبار سینما

نویسنده Batman Begins: جیک جیلنهال قرار بود بتمن باشد!

جیک جیلنهال قرار بود بتمن باشد
نویسنده : تحریریه۰۱ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نویسنده دیوید اس. گویر فاش کرد که از «جیک جیلنهال» برای بازی در نقش بتمن در فیلم «Batman Begins» حمایت کرده است، اما این نقش در نهایت به «کریستین بیل» رسید.

در جدیدترین قسمت پادکست Happy Sad Confused، نویسنده دیوید اس. گویر فاش کرد که از جیک جیلنهال برای بازی در نقش بتمن در فیلم «Batman Begins» حمایت کرده است. این فیلم در سال ۲۰۰۵ به کارگردانی کریستوفر نولان ساخته شد و کریستین بیل نقش بتمن را بازی کرد.

گویر در این پادکست گفت:

ما در مورد همه چیز صحبت می‌کردیم. افراد زیادی تست بازیگری داده بودند و من از جیلنهال حمایت می‌کردم. هر دو جیلنهال و بیل بازیگران فوق العاده‌ای هستند، بنابراین چه کسی می‌داند؟

زمانی که از او پرسیده شد که آیا تصویری از تست بازیگری جیلنهال با لباس بتمن وجود دارد یا خیر. او گفت که «بله» وجود دارد.

یکی دیگر از نکات جالبی که گویر در این پادکست فاش کرد، این بود که یک مدیر اجرایی نامبرده از برادران وارنر می‌خواست که لئوناردو دی کاپریو نقش ریدلر را در دنباله فیلم، شوالیه تاریکی (The Dark Knight) بازی کند. اما گویر گفت: «اینطوری کار نمی کنیم.» فیلم‌ها بر اساس تم‌ها ساخته می‌شوند، نه بر اساس شخصیت‌های منفی.

شوالیه تاریکی در سال ۲۰۰۸ با بازی هیث لجر در نقش جوکر، منتشر شد و او برای این ایفای نقش برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

دیدگاهتان را بنویسید