اخبار سینما

تعویق اکران فیلم Bob Marley: One Love تا روز ولنتاین

تعویق اکران فیلم Bob Marley: One Love تا روز ولنتاین
نویسنده : تحریریه۰۱ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت پارامونت پیکچرز اعلام کرد که اکران فیلم بیوگرافی باب مارلی با یک ماه تاخیر مواجه شده و اکنون در روز ولنتاین، 25 بهمن 1402 (14 فوریه 2024) اکران خواهد شد.

این فیلم به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین و با بازی «کینگزلی بن‌ادیر» در نقش باب مارلی، داستان زندگی و موسیقی این خواننده و ترانه‌سرای افسانه‌ای جامائیکایی را روایت می‌کند.

«باب مارلی» که ترانه‌هایش مضمونی اجتماعی و رمانتیک دارند، آهنگی به اسم «The Love» دارد که در زمان انتشار به محبوبیتی جهانی رسید.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:

Bob Marley: One Love به تکریم زندگی و موسیقی یک چهره برجسته معاصر می‌پردازد که به‌وسیله پیام عشق و اتحاد خود الهام‌بخش نسل‌های زیادی شد. برای اولین‌بار در یک فیلم سینمایی به کاوش در داستان تاثیرگذار باب مارلی در غلبه بر ناملایمات و ماجراهای پشت پرده موسیقی انقلابی این خواننده جامائیکایی بپردازید.

علاوه بر بن‌ادیر، لاشانا لینچ، جیمز نورتون، توسین کول، آنتونی ولش، مایکل گاندولفینی، اومی مایرز و نادی مارشال نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

جزئیات بیشتر:

  • شرکت پارامونت پیکچرز دلیل تاخیر در اکران فیلم را «بهبود کیفیت فیلم» اعلام کرده است.
  • این فیلم به‌عنوان یک فیلم سینمایی بزرگ و پرهزینه ساخته شده است و انتظار می‌رود که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ باشد.
  • باب مارلی یکی از پرطرفدارترین و تاثیرگذارترین هنرمندان موسیقی تاریخ است و فیلم بیوگرافی او می‌تواند به یکی از فیلم‌های مهم سال تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید