اخبار سینما

اعتصاب نویسندگان آمریکایی پس از 5 ماه به پایان رسید

اعتصاب نویسندگان آمریکایی پس از 5 ماه به پایان رسید
نویسنده : تحریریه۰۳ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش ددلاین، پس از 5 ماه اعتصاب، انجمن نویسندگان آمریکا به توافقی اولیه با اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون دست یافت که به این اعتصاب پایان می‌دهد.

اعضای انجمن نویسندگان آمریکا پس از اعلام این توافق اولیه، خوشحالی خود را در رسانه های اجتماعی ابراز کردند.

بیلی ری، نویسنده و کارگردان آمریکایی، در توییتی نوشت:

به همه نویسندگان همکارم، شما این را به دست آوردید. شما حرفه ما را نجات دادید. اکنون بیایید در کنار بازیگران، اتحادیه IATSE، تیمسترها و کارگران همه جا بایستیم. اینگونه است که آمریکا را نجات خواهیم داد.

بیل وولکوف، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی، در توییتی نوشت:

روز 146. با خوشحالی فراوان می‌گویم که فردا در مقابل برنامه رقص با ستاره‌ها اعتراض نمی‌کنیم! من واقعا نمی‌توانم برای تماشای اولین نمایش در روز سه‌شنبه صبر کنم، زیرا ما این کار را انجام دادیم! ما برنده شدیم!

نظرات دیگر هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی

  • مت واربرتون، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی: تبریک به 20 نویسنده جدید اتاق نویسندگان سریال White Lotus!
  • مایکل چیکلیس، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی: خبر فوق العاده‌ای است! حالا بیایید این را ببینیم و همه ما را برگردانیم به سر کار!
  • گلن مازارا، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی: ما همه باید بسیار افتخار کنیم. و از کمیته مذاکره کننده ما سپاسگزاریم.
  • فیلیپ آیسکوو، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی: ما این کار را انجام دادیم!
  • گرگ کوپه وایت، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی: من تا زمانی که SAG AFTRA نیز قرارداد عادلانه‌ای نداشته باشد، کفش‌های هوکای خود را آویزان نخواهم کرد. در خطوط اعتراض می‌بینمتان.
  • شرل لی رالف، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی: تبریک به انجمن نویسندگان آمریکا به خاطر دستیابی به توافقی اولیه با اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون پس از 146 روز حضور در خطوط اعتراض. @sagaftra در همبستگی با دستیابی به شرایط لازم برای اعضای خود در زمانی که نوبت ما به میز مذاکره می‌رسد، متعهد است.
  • لوار برتون، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی: خبر خوشحال کننده! البته جزئیات داستان را می‌گوید، اما این یک قدم بزرگ در جهت درست است!
  • گیل آن هورد، تهیه کننده آمریکایی: بالاخره امید وجود دارد! دعا می‌کنم که همه ما به زودی با یک معامله عادلانه به سر کار برگردیم!
  • لیندسی دوتری، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی: افتخار می‌کنیم از انجمن نویسندگان آمریکا غرب و شرق در مبارزه، پشتکار و عزم آن‌ها برای دستیابی به توافقی اولیه حمایت می‌کنیم.
  • اریک هیوود، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی: این یکی از استرس زا ترین تجربیات زندگی من بوده است، اما در هیچ مقطعی ارزشش را نداشت. من افتخار می‌کنم که در این فصل از تاریخ انجمن نقش کوچکی، هرچند کوچک، داشته‌ام.
  • جاستین بیتمن، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی: بودن در اتحادیه و اعتصاب با آن، نوعی چیز است که در جامعه از مد افتاده است. این بدان معنی است که شما برای دیگران فداکاری می‌کنید. متعهد به چیزی بزرگتر از خودتان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید