اخبار سینما

ساعت پخش نون خ از شبکه آی فیلم / لوکیشن نون خ 2

ساعت پخش نون خ از شبکه آی فیلم لوکیشن نون خ 2
نویسنده : ساناز محمدی۰۹ مهر ۱۴۰۲
1 دیدگاه

سریال نون خ به کاگردانی سعید آقاخانی از فیلم های پرمخاطب تلویزیونی است که تاکنون 4 فصل آن ساخته شده و در مورد زندگی نورالدین خان زاده با بازی سعید آقاخانی و حاشیه های زندگی او می باشد. به تازگی پخش سری دوم سریال نون خ از شبکه آی فیلم آغاز شده و تاکنون 2 قسمت آن نمایش داده شده است. برای اطلاع از ساعت پخش نون خ از شبکه آی فیلم و همچنین لوکیشن نون خ 2 همراه مگ تک باشید.

زمان پخش سریال نون خ از شبکه آی فیلم

سریال نون خ 2 در 17 قسمت 50 دقیقه ای ساخته شده و شروع داستان با مرگ مهلقا خانوم و تلاش نورالدین برای پرداخت بدهی هایی است که به دیگران دارد.

زمان پخش نون خ 2 از آی فیلم هر شب به جز پنجشنبه ها ساعت 22 می باشد. همچنین ساعت 6 صبح و 14 ظهر روز بعد می توانید به تماشای تکرار نون خ از شبکه آی فیلم بنشینید.

لوکیشن نون خ 2

لوکیشن نون خ 2 کجاست؟

لوکیشن سریال نون خ 2 روستای پریان است که در دامنه کوه پشت پری و جنوب غربی کوه زران در بخش دینور شهرستان صحنه استان کرمانشاه قرار دارد و فاصله آن با صحنه 63 کیلومتر است.

بافت این روستا شباهت زیادی به روستاهای منطقه اورامانات دارد و جزء مقاصد گردشگری کرمانشاه محسوب می شود.

حدودا 50 خانوار در این روستا سکونت دارند و به کار پرورش زنبور عسل مشغول هستند.

بازیگران نون خ 2؛ سعید آقاخانی، شقایق دهقان، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، هدیه بازوند، سید علی صالحی، پاشا جمالى، ندا قاسمی، مجید یاسر و میرطاهر مظلومی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. آراد گفت:

    سلام می خواهم بازیگران نون خ 2 در فصل پنجم حضور پیدا کنند نقش های جدید را معرفی کنید . علی صادقی در نقش سیروس ، شیدا یوسفی در نقش مرجان ، صبا ایزد پناه در نقش کژال ، نعیمه نظام دوست در نقش بهنوش را بیاورید با نقش های دیگر