اخبار بازی

پروژه بازی HYENAS از استودیوی Creative Assembly کنسل شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۳ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شنیده‌ها حاکی از آن است که استودیوی Creative Assembly به واسطه یک‌سری تغییرات، ساخت یکی از پروژه‌های خود را لغو کرده است.

بنا بر گزارشات منتشر شده از طریق یک کنفرانس خبری در Sega Sammy، تغییرات ساختاری باعث شده تا استودیوی Creative Assembly پروژه خود با نام HYENAS را کنسل کند. علت این اتفاق، بررسی توان توسعه هر تیم اروپایی برای ساخت عناوین مختلف است. گفته شده پروژه‌های زیادی کنسل شدند و HYENAS یکی از آن‌هاست.

کاهش هزینه‌ها برای زیرمجموعه‌ها از مواردی بود که روی استودیوی Creative Assembly اجرا شد. با این وجود، همچنان اقداماتی برای برای بهبود سودآوری این تیم و دیگر استودیوهای اروپایی انجام می‌شود. شرکت Sega Sammy انتظار دارد تا ضرر وارد شده 14.3 میلیارد ینی (95 میلیون دلار) را تا پایان سال مالی 2024 جبران کند.

بازی HYENAS که برای عرضه در سال 2023 برنامه‌ریزی شده بود، یک پروژه تیمی در سبک شوتر بود که به شما اجازه می‌داد تا در دنیایی پساآخرالزمانی، به اکتشاف و جمع‌آوری آیتم‌هایی خاص بپردازید. بازی برای عرضه روی کنسول‌های نسل هشتمی، کنسول‌های نسل نهمی و PC در نظر گرفته شده بود. با وجود لغو ساخت این عنوان، تغییرات زیادی در ساختار تیم Creative Assembly ایجاد خواهد شد که می‌تواند نوید ساخت پروژه‌های جدید در آینده را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید