اخبار بازی

از بازی‌های جدید سرویس Xbox Game Pass رونمایی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۳ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با ورود به ماه میلادی جدید، کمپانی ایکس باکس از ورودی‌های تازه سرویس Game Pass رونمایی کرد.

سرویس Game Pass در هر ماه، دو بار میزبان عناوین جدید است. با خروج بعضی از بازی‌ها، آثاری منتشر شده و جایگزین آن‌ها می‌شوند. به طور میانگین، دو بار در ماه شاهد بازی‌های جدید هستیم. در ماه اکتبر، 4 بازی جدید داریم که شامل دو انحصاری ایکس باکس و دو بازی متفاوت است.

مهم‌ترین بازی در لاین‌آپ جدید Game Pass، عنوان Forza Motorsport از استودیوی Turn 10 است. این بازی ویدیویی انحصاری که در سبک شبیه‌ساز رانندگی ساخته شده، از محصولات مهم ایکس باکس در سال 2023 به شمار می‌رود. گرافیک باورپذیر و تمرکز بر روی ارائه یک گیم‌پلی واقع‌گرایانه، از ویژگی‌های این اثر است. این بازی در تاریخ 18 مهر برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس و PC عرضه خواهد شد.

پیش از انتشار بازی Forza Motorsport، عنوان همکاری‌محور Warhammer 40K: Darktide را داریم که از محصولات استودیوی Fatshark در سبک اکشن و شوتر اول شخص محسوب می‌شود. این بازی در تاریخ 12 مهر در دسترس قرار می‌گیرد.

در تاریخ 13 مهر نیز بازی تخیلی و اکشن From Space از استودیوی Triangle به این سرویس راه می‌یابد. گل سر سبد و بازی دور از انتظار این فهرست هم Like a Dragon: Ishin! است که در تاریخ 25 مهر به دست علاقه‌مندان می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید