اخبار تکنولوژی

وان پلاس از تبلت پد گو رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۵ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

وان‌پلاس از تبلت اقتصادی جدیدی به نام Pad Go رونمایی کرده است که از لحاظ مشخصات فنی ضعیف‌تر از مدل Pad است، اما قیمت پایین‌تری دارد.

این تبلت از نمایشگر 11.35 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1720 در 2408 پیکسل و نرخ رفرش 90 هرتز بهره می‌برد. پردازنده آن Helio G99 است که با 8 گیگابایت رم همراه شده است. حافظه داخلی آن در دو مدل 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود و از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این تبلت هستند. طراحی Pad Go شباهت زیادی به مدل Pad دارد و تنها تفاوت آن دورنگ بودن قاب پشتی است. انتظار می‌رود این تبلت قیمت مناسب‌تری نسبت به Pad داشته باشد.

وان‌پلاس پد گو از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری OxygenOS 13.2 بهره می‌برد. این تبلت از قابلیت‌هایی مانند Screen Mirroring، اشتراک‌گذاری فایل و جابجایی کلیپ‌بورد با گوشی‌های سازگار پشتیبانی می‌کند.

تبلت مذکور مجهز به باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات SuperVOOC است.

این تبلت تنها در رنگ نعنایی و با پنل پشتی دورنگ عرضه می‌شود. قیمت پایه آن با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۲۴۰ دلار است. هنوز مشخص نیست آیا وان‌پلاس قصد عرضه آن خارج از هند را دارد یا خیر.

نظر شما در مورد تبلت جدید اقتصادی وان پلاس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید