اخبار سینما

سریال «وایکینگ‌ها: والهالا» در فصل سوم به پایان می‌رسد

سریال «وایکینگ‌ها: والهالا» در فصل سوم به پایان می‌رسد
نویسنده : تحریریه۱۵ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش ددلاین، فصل سوم سریال «وایکینگ ها: والهالا» که قرار است در سال ۲۰۲۴ پخش شود، آخرین فصل این سریال خواهد بود. این سریال که توسط جاب استوارت ساخته شده، دنباله‌ای بر سریال وایکینگ‌ها به کارگردانی «Michael Hirst» است. پس از پخش فصل اول آن در فوریه ۲۰۲۲، این سریال برای دو فصل دیگر تمدید شد.

این درام در اوایل قرن یازدهم آغاز می‌شود و ماجراهای افسانه‌ای برخی از مشهورترین وایکینگ‌هایی که تا به حال زندگی کرده‌اند را روایت می‌کند: لیف اریکسون (با بازی سام کورلت)، فرییدیس اریکسدوتیر (فریدا گوستاوسون)، هارالد هاردررا (لیو سوتر) و ویلیام فاتح پادشاه نورمن. این مردان و زنان در دنیایی که در حال تغییر و تحول است، برای بقا مبارزه می‌کنند.

در این سریال همچنین برادلی فریگارد، جوهانس هاکور یوهانسون، گوران ویسنیچ، لورا برلین، دیوید اوکس، پولیانا مک‌اینتاش، سورن پیلمارک، برادلی جیمز، حیات کامیلی، مارچین دوروچینسکی و صوفیا لبدبوا به ایفای نقش می‌پردازند.

استوارت به عنوان مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی به همراه مورگان اوسالیوان، «Michael Hirst»، شیلا هاکین، استیو استارک، جیمز فلین، جان وبر، شری مارش، آلن گاسمر و پل بوچیری نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می‌کنند.

MGM Television استودیوی سازنده این سریال است.

جاب استوارت در بیانیه ای به IGN که این خبر را منتشر کرد، گفت:

من بسیار مفتخر هستم که سه فصل برای گفتن داستان های Leif، Harald و Freydis فرصت داشتم. من از همان ابتدا می‌دانستم که می خواهم تکامل نحوه تبدیل شدن سه نفر از مشهورترین وایکینگ ها به نمادهایی را که امروز می شناسیم نشان دهم و ما دقیقا همین کار را انجام داده‌ایم. امیدوارم زمانی که مخاطبان فصل جدید را ببینند، از تمام ارتفاعات جدیدی که این قهرمانان را به آن‌ها برده‌ایم، هیجان‌زده شوند.

وی افزود:

البته با شخصیت‌های تاریخی واقعی، همیشه جنبه‌های بیشتری از زندگی آن‌ها وجود دارد که می‌توان آن‌ها را کاوش کرد، اما از نظر داستانی منطقی بود که سفرهای لیف، فرییدیس و هارالد ما با فصل سوم ما به پایان برسد. و ما واقعا نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا طرفداران پایان این فصل از تاریخ را ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید