اخبار سینما

اعتصاب بازیگران هالیوود همچنان ادامه دارد!

اعتصاب بازیگران هالیوود همچنان ادامه دارد!
نویسنده : تحریریه۱۵ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش ورایتی، اعتصاب بازیگران SAG-AFTRA اکنون در 85مین روز خود قرار دارد، اما هر دو طرف مذاکره انگیزه زیادی برای رسیدن به توافق دارند.

این اعتصاب در ماه جولای آغاز شد، پس از آنکه SAG-AFTRA نتوانست با استودیوها در مورد مسائل مربوط به حقوق پرداخت شده به بازیگران برای استریم فیلم‌ها و سریال‌ها، استفاده از هوش مصنوعی و افزایش نرخ حداقل دستمزد برای همگام شدن با تورم به توافق برسد.

مذاکرات بین دو طرف از زمان آغاز اعتصاب تاکنون سه بار در دفتر مرکزی SAG-AFTRA انجام شده است و قرار است مذاکرات از روز دوشنبه از سر گرفته شود.

اعضای انجمن صنفی نویسندگان آمریکا (WGA) که اعتصاب 148 روزه خود را هفته گذشته به پایان رساندند، همچنان در حمایت از بازیگران به اعتصاب آن‌ها پیوسته‌اند.

برخی از بازیگران در صف اعتصاب معتقدند که توافق ممکن است هفته آینده حاصل شود، در حالی که برخی دیگر معتقدند که ممکن است یک ماه طول بکشد.

جوزف ماکار، یکی از بازیگران در صف اعتصاب، گفت:

امیدوارم که به سر کار برگردیم. من فکر نمی‌کردم که نویسندگان به این زودی معامله‌ای را که انتظار داشتند بدست آورند … و بنابراین من معتقدم که ما از موفقیت نویسندگان استفاده خواهیم کرد.

بیل آدامز، بازیگر 85 ساله، گفت که بیشترین نگرانی او استفاده از هوش مصنوعی برای اسکن بازیگران پس‌زمینه است. او گفت که به رهبری SAG-AFTRA، به ویژه رئیس اتحادیه، فران دریچر، برای رسیدن به یک معامله خوب اطمینان دارد.

او در ادامه گفت:

من سعی می‌کنم نگرش بسیار مثبتی داشته باشم و همیشه امیدوار باشم. من به تیم مذاکره کننده خود اعتقاد دارم. فکر می‌کنم آن‌ها بهترین کار را انجام می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید