اخبار بازی

نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part 2 در دست ساخت است

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بنا بر گزارشات جدید، به نظر می‌رسد که استودیوی Naughty Dog مشغول ساخت یک بازسازی از بازی The Last of Us Part 2 است.

مدتی است که شایعات ساخت بازی The Last of Us Part 2 Remastered در جریان بوده و ظاهرا این حدس و گمان‌ها صحت دارند. اخبار مربوط به ریمستر این بازی در ابتدای سال 2023 منتشر شد. با تایید Gustavo Santaolalla، آهنگساز این بازی، مشخص شد که یک ورژن جدید از عنوان مذکور در دست ساخت بوده و هنوز معرفی نشده است.

حال، به نظر می‌رسد که اطلاعات لو رفته جدید، صحت شایعات مربوط به ساخت این نسخه ریمستر را تایید می‌کنند. بر اساس جزئیات به دست آمده از طریق پروفایل LinkedIn یکی از اعضای Naughty Dog با نام Mark Pajarillo، ساخت این عنوان در جریان است. این خبر توسط کاربران ResetEra منتشر شد.

Pajarillo در پروفایل خود به نظارت بر دارایی‌های سری The Last of Us از جمله سلاح‌ها، وسایل تعاملی و… اشاره دارد که پیش از این در ریمیک The Last of Us Part 1 استفاده شده بود. همچنین در این بخش از The Last of Us Part 2 Remastered هم نام برده شده که البته شرکت Sony یا استودیوی Naughty Dog هنوز آن را تایید یا تکذیب نکردند.

با توجه به حذف نام ریمستر نسخه دوم The Last of Us از پروفایل LinkedIn این شخص، ظاهرا باید این صحبت‌ها را جدی بگیریم. باید دید Naughty Dog ساخت این پروژه را چطور پیش می‌برد. پیش از این گفته شده بود که توسعه بازی آنلاین The Last of Us در شرایط نامتعادلی قرار داشته و هنوز مشخص نیست که این اثر در چه زمانی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید