اخبار سینما

تریلر جدید فیلم Eileen با بازی Anne Hathaway منتشر شد

تریلر جدید فیلم Eileen با بازی Anne Hathaway منتشر شد
نویسنده : تحریریه۲۶ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش مگ تک به نقل از Collider، تریلر جدید فیلم مهیج روانشناختی Eileen با بازی Anne Hathaway و Thomasin McKenzie منتشر شده است. این فیلم قرار است در ماه دسامبر اکران شود.

در این تریلر، McKenzie نقش Eileen را بازی می‌کند، زنی جوان که در یک زندان در دهه 1960 در ماساچوست کار می‌کند و زندگی‌ای غم انگیز با پدرش دارد را روایت می‌کند. با این حال، همه چیز زمانی تغییر می‌کند که Rebecca (Hathaway)، روانشناس جدید زندان، با ماشین قرمز خود وارد دنیای خاکستری او می شود.

Eileen در اوایل سال جاری در جشنواره فیلم Sundance به نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت. Ross Bonaime از Collider آن را “داستان کوچک جذابی نامید که هر چه جلوتر می‌رود تغییر می‌کند و با مخاطب بازی می‌کند و برخلاف انتظاراتشان به آن‌ها می دهد.”

Eileen در تاریخ 1 دسامبر به صورت محدود اکران خواهد شد و در 8 دسامبر اکران گسترده خواهد شد.

این دومین فیلم بلند William Oldroyd است که در سال 2016 برای فیلم Lady Macbeth مورد تحسین گسترده قرار گرفت. همچنین این فیلم بر اساس رمانی به همین نام در سال 2015 اثر Ottessa Moshfegh ساخته شده است.

Eileen در 1 دسامبر اکران محدودی خواهد داشت و سپس در هفته بعد، در 8 دسامبر، اکران گسترده خواهد داشت. برای به روز رسانی های آینده با Collider همراه باشید و تریلر جدید Eileen را در زیر تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید