اخبار تکنولوژی

ردمی نوت 13 4G به چیپست اسنپدراگون 685 مجهز می‌شود

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۰ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

حدود 8 ماه پیش، مدل 4G گوشی ردمی نوت 12 شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 685 معرفی شد. به نظر می‌رسد نسل جدید این گوشی نیز با همان پردازنده عرضه خواهد شد.

براساس گزارشات اخیر، مدل 4G ردمی نوت 13 احتمالا مجهز به همان تراشه اسنپدراگون 685 خواهد بود. این گزارش حاکی از آن است که یک مدل جدید از سری ردمی نوت 13 در حال اخذ مجوزهای لازم برای عرضه جهانی است. بنابراین به نظر می‌رسد شیائومی همچنان به اسنپدراگون 685 برای مدل 4G این گوشی پایبند است و در نسل جدید نیز از همان تراشه استفاده خواهد کرد.

پیش‌تر مدل 5G گوشی ردمی نوت 13 شیائومی در چین معرفی شده بود که از تراشه مدیاتک Dimensity 6080 بهره می‌برد. اما براساس شایعات جدید، مدل 4G این گوشی احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون 685 خواهد بود که در نسل قبلی نیز وجود داشت.

هنوز در مورد سایر مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدل 4G اطلاعات قطعی منتشر نشده است. مشخص نیست که آیا از اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 پشتیبانی می‌کند یا خیر. باید منتظر ماند تا رونمایی رسمی از این محصول انجام شود. با توجه به شایعه‌ی تراشه اسنپدراگون 685، باید دید کاربران چه واکنشی نسبت به آن نشان خواهند داد و آیا این مدل برای آنها جذاب خواهد بود یا خیر.


دیدگاهتان را بنویسید