اخبار تکنولوژی

گلکسی S24 هوشمندترین گوشی دنیا خواهد بود

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق گزارشات اخیر، سامسونگ قصد دارد با استفاده حداکثری از ظرفیت هوش مصنوعی، گوشی‌های پرچمدار آینده خود یعنی سری گلکسی S24 را به هوشمندترین گوشی‌های بازار تبدیل کند و رهبری گوگل در این زمینه را بگیرد.

گفته می‌شود گلکسی S24 مجهز به ویژگی‌های الهام گرفته از ChatGPT و Google Bard خواهد بود، مانند توانایی تولید متن بر اساس کلمات کلیدی. همچنین ویژگی‌هایی که سامسونگ به طور اختصاصی طراحی کرده، نظیر تبدیل متن به تصویر با هوش مصنوعی نیز خواهد داشت.

انتظار می‌رود عملکرد تبدیل گفتار به متن و همچنین هوشمندی دستیار صوتی بیکسبی نیز بهبود یابد. البته جزئیات این پیشرفت‌ها هنوز مشخص نیست اما سامسونگ در این زمینه جاه‌طلبی بزرگی دارد.

سامسونگ همچنان برنامه دارد تا دستیار صوتی بیکسبی را توسعه دهد، زیرا شرکت‌ها با استفاده از هوش مصنوعی قصد دارند دوباره گوشی‌های هوشمند را جذاب کنند. در حال حاضر تنها شرکتی که به طور جدی در این زمینه فعالیت می‌کند، گوگل است و سامسونگ نیز می‌خواهد وارد عمل شود.

انتظار می‌رود گوشی‌های سری گلکسی S24 به لطف بهره‌گیری از تراشه‌های قدرتمند اگزینوس و اسنپدراگون، در اجرای وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی سریع‌تر از گوشی‌های پیکسل عمل کنند. البته باید منتظر ماند و عملکرد واقعی آن‌ها را دید.

پیش‌بینی می‌شود مدل‌های گلکسی S24 در ژانویه 2024 و کمی زودتر از سری قبلی راهی بازار شوند. سامسونگ در این گوشی‌ها به دنبال ارتقای هوشمندی به کمک هوش مصنوعی پیشرفته است.

نظر شما در مورد به کار گیری هوش مصنوعی در گوشی‌های سامسونگ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید