اخبار تکنولوژی

نسخه نهایی OneUI 6.0 احتمالا هفته آینده منتشر شود

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ در آستانه انتشار نسخه نهایی و پایدار رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 برای گوشی‌های گلکسی S23 است. این شرکت پس از اتمام دوره بتا و رفع مشکلات احتمالی، آماده انتشار نسخه رسمی می‌باشد؛ اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست و اگر مشکلات بیشتری شناسایی شود، احتمال دارد یک نسخه بتای دیگر هم منتشر گردد.

ضمنا انتظار می‌رود علاوه بر گلکسی S23، سایر گوشی‌های سامسونگ از جمله مدل‌های S21، S22، A53 و …‌نیز تا پایان سال جاری، به‌روزرسانی پایدار One UI 6 بر پایه اندروید 14 را دریافت کنند. البته اولویت با مدل‌های S23 است که زودتر از بقیه، نسخه نهایی را خواهند گرفت.

سامسونگ در حال آماده‌سازی انتشار نسخه نهایی و پایدار رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 برای گوشی‌های سری گلکسی S23 است.

این شرکت هنوز تاریخ دقیق انتشار این به‌روزرسانی را اعلام نکرده است. در صورتی‌که مشکلات بیشتری شناسایی شود، احتمال دارد یک نسخه بتای دیگر هم منتشر گردد. علاوه بر مدل‌های S23، انتظار می‌رود سایر گوشی‌های سامسونگ از جمله A53، S21 و Z Flip 3 نیز تا پایان سال جاری، به‌روزرسانی پایدار One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کنند که البته اولویت با مدل‌های S23 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید