اخبار تکنولوژی

iOS 17.1 منتشر شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۴ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اپل آپدیت iOS 17.1 را برای کاربران منتشر کرد. این به‌روزرسانی که برای تمام مدل‌های آیفون منتشر شده از سال 2018 به بعد در دسترس است، شامل اصلاحات و امکانات جدیدی است.

مهم‌ترین قابلیت اضافه شده، بهبود ایردراپ است که اجازه می‌دهد حتی در صورت خارج شدن از محدوده ایردراپ، انتقال محتوا از طریق اینترنت ادامه یابد. همچنین کنترل بیشتر بر استندبای، امکانات جدید برای اپل موزیک و سفارشی‌سازی بهتر تصاویر در صفحه قفل از دیگر ویژگی‌های جدید iOS 17.1 هستند. علاوه بر اینها، تعداد زیادی از باگ‌ها و مشکلات iOS نیز در این نسخه برطرف شده‌اند.

علاوه بر بهبود ایردراپ، چند قابلیت جدید نیز به اپل موزیک اضافه شده است. کاربران اکنون می‌توانند آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و لیست‌های پخش را به عنوان موردعلاقه ذخیره کرده و در کتابخانه خود نمایش دهند. همچنین مجموعه‌های هنری کاور جدید با الگوی تغییر رنگ و پیشنهاد آهنگ در انتهای لیست‌های پخش اضافه شده‌اند. این قابلیت‌ها با آپدیت macOS 14.1 نیز به موزیک اپل در مک افزوده شده‌اند.

همچنین پشتیبانی از کلید Home برای قفل‌های Matter و رفع مشکلاتی مانند جفت‌شدن اپل‌واچ، پاسخ‌دهی صفحه‌کلید و چند مورد دیگر از بهبودهای iOS 17.1 به‌شمار می‌روند. اپل این آپدیت را به همراه watchOS 10.1 منتشر کرده که قابلیت Double Tap را به اپل‌واچ اضافه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید