اخبار بازی

سازندگان بازی Lords Of The Fallen نیو گیم پلاس را در آخرین به‌روزرسانی تغییر دادند

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

هدف از این به‌روزرسانی، حذف vestige است که نیو گیم پلاس بازی Lords of the Fallen را چالش برانگیز می‌کند.

پس از انتشار آپدیت بهینه‌سازی برای نسخه‌ رایانه‌های شخصی بازی Lords of the Fallen، شرکت Hexworks اکنون آپدیت جدیدی را حول محور بخش نیو گیم پلاس برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر کرده ‌است. این به‌روزرسانی تغییراتی اساسی در بخش نیو گیم پلاس بازی ایجاد کرده و vestige را تا NG+3 حذف می‌کند. در این مرحله، بازی به شدت چالش‌برانگیز می‌شود.

بازیکنانی که در حال حاضر در حال تجربه نیو گیم پلاس Lords of the Fallen هستند، لازم نیست نگران پیشرفت کاراکتر خود باشند، زیرا این به‌روزرسانی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به سادگی، ماجراجویی و دنیای خود را مجددا بازتولید کنند تا از سیستم‌های جدید نیو گیم پلاس بهره‌مند شوند.

این به‌روزرسانی همچنین پیشرفت‌های دیگری را برای بازی به ارمغان می‌آورد. از جمله سیستم لیزینگ که مخفی‌کاری و پنهان شدن در بازی را ساده‌تر می‌کند. قبلا دشمنان به شکل عجیب و سختی به دنبال بازیکنان می‌دویدند و به هیچ وجه بیخیال آن‌ها نمی‌شدند. همچنین پنهانی عبور کردن از کنار آن‌ها، به شدت دشوار بود.

بازی Lords of the Fallen از شرکت Hexworks، بسیار موفق بوده است، زیرا این بازی در ده روز اول انتشار خود بیش از یک میلیون نسخه فروخته است. این یک بازی RPG در سبک سولزلایک است که اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید