اخبار سینما

انتقاد از سازندگان اقتباس «سفید برفی و هفت کوتوله»

انتقاد از سازندگان اقتباس «سفید برفی و هفت کوتوله»
نویسنده : تحریریه۰۶ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اقتباس زنده‌ی جدید دیزنی از داستان کلاسیک «سفیدبرفی و هفت کوتوله» به دلیل نمایش نادرست شخصیت‌های کوتوله در فیلم، مورد انتقاد قرار گرفته است.

ابتدا قرار بود شخصیت‌های کوتوله با «موجودات جادویی» جایگزین شوند اما انتقادات مبنی بر حذف بازیگران کوتوله‌پیکر موجب شد تا سازندگان مجددا تصمیم بگیرند.

تصویر جدید منتشر شده نشان می‌دهد کوتوله‌ها به صورت CGI خلق شده‌اند که این امر نیز باز هم فرصت بازی برای بازیگران کوتوله‌پیکر را از بین برده است.

تغییر به «موجودات جادویی» برای دیزنی نتیجه معکوس داشت. دیزنی به علت فرصت ندادن به بازیگران کوتوله برای بازی در نقش‌های کوتوله در سفید برفی مورد انتقاد قرار گرفت. به نظر می‌رسید که این هفت موجود جادویی فقط یک بازیگر کوتوله را نشان می‌دهند.

لازم به ذکر است که پیش‌تر نیز انتقاداتی به سازندگان این فیلم برای انتخاب شخصیت سفید برفی شده بود که با توجه به تحولات اخیر صنعت فیلم‌سازی هالیوود و استفاده بیشتر از بازیگران رنگین پوست در آن، تغییر بازیگر نقش سفید برفی در این فیلم اعمال نشد.

با تاخیر انداختن اکران فیلم، به نظر می‌رسد دیزنی همچنان به دنبال راهی برای پاسخگویی به انتقادات و بازسازی داستان است تا نمایش درستی از این شخصیت‌ها ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید