اخبار تکنولوژی

پلتفرم ایکس سرویس اشتراکی Premium+ را عرضه می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ایکس، پلتفرمی که قبلا توئیتر نام داشت، امروز دو ردیف اشتراک جدید را به سرویس خود اضافه کرد. این تعرفه‌ها به اشتراک Premium و 8 دلاری این پلتفرم می‌پیوندند که اکنون به یک گزینه اقتصادی تبدیل می‌شود.

ارزان‌ترین اشتراک ایکس اکنون Basic است که 3 دلار در ماه قیمت دارد. این اشتراک به شما اجازه می‌دهد که پست‌های خود را ویرایش کنید، پست‌های طولانی‌تری بنویسید (و ویدیوهای طولانی‌تر)، توئیت‌ها را حین پست شدن لغو کنید، به Reader دسترسی پیدا کنید، در پس‌زمینه ویدیو پخش کرده و آن‌ها را دانلود کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از احراز هویت دو مرحله‌ای SMS استفاده کنید و DM‌های شما رمزگذاری خواهد شد. از نظر شخصی‌سازی، می‌توانید آیکون‌های برنامه‌ها را تغییر دهید، تم و Navigation برنامه را شخصی‌سازی کنید، می‌توانید بهترین پست‌های خود را در یک تب اختصاصی در پروفایل خود هایلایت کنید و می‌توانید لایک‌ها و اشتراک‌های خود را پنهان کنید. جالب اینجاست که اشتراک Basic به شما علامت تیک و تایید شناسه نمی‌دهد.

اشتراک Premium همچنان با قیمت 8 دلار در ماه در دسترس خواهد بود و علاوه بر همه چیزهایی که سرویس Basic ارائه می‌دهد، نیمی از هزینه تبلیغات را در بخش For You and Following به شما تعلق می‌دهد.

افزایش شانس ریپلای، تیک آبی (و امکان مخفی کردن آن در صورت تمایل) و ID شناسه بخش دیگری از ویژگی‌هایی است که با خرید این اشتراک به دست می‌آورید. راستی‌آزمایی و دسترسی به Creator Hub که به شما اجازه می‌دهد در ازای توئیت و بازدیدهایتان پول دریافت کنید نیز از بهترین ویژگی‌های این اشتراک است. شما همچنین می‌توانید به X Pro و Media Studio دسترسی داشته باشید.

در نهایت، اشتراک Premium+ جدید و 16 دلاری را داریم که شامل همه چیزهایی است که در اشتراک Premium وجود دارد اما با تبلیغات صفر در For You and Following و بزرگترین افزایش نرخ رپیلای.

دیدگاهتان را بنویسید