اخبار بازی

خالق Dinosaur Comics به تیم نویسندگان بازی Iron Man از استودیو EA Motive ملحق شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

رایان نورث نویسنده‌ای که برنده جایزه Eisner به حساب می‌آید، اذعان کرد که بسیار سرحال است و افزود: «شما آماده نیستید و نمی‌دانید که بازی Iron Man قرار است چقدر شگفت انگیز باشد».

بازی Iron Man از استودیوی EA Motive هنوز در مرحله پیش ‌تولید به سر می‌برد و برای توسعه آن از Unreal Engine 5 به‌ جای موتور بازی‌سازی Frostbite استفاده می‌شود. رایان نورث، نویسنده مطرح، اخیرا در توییتی اعلام کرد که بخشی از تیم نویسندگان این بازی ابرقهرمانی است و افزود که کاربران برای تجربه این بازی آماده نیستند.

نورث روی کتاب‌های مصور (کمیک) مانند «دختر سنجاب شکست‌ناپذیر»، «جاگ‌هد» و «زمان ماجراجویی» کار کرده است، اما بیشتر به خاطر کتاب دایناسورهای وب شناخته می‌شود. او برنده چندین جایزه Eisner شد و حتی داستان Zoink’s Lost in Random را نوشت که الکترونیک آرتز آن را در سال 2021 به عنوان بخشی از آثار EA Originals برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر کرد.

عنوان Iron Man از استودیو Motive زمان انتشار یا پلتفرم مقصد مشخصی ندارد؛ ولی تایید شده است که این اثر، یک بازی تک نفره با داستانی اورجینال خواهد بود که به تونی استارک گره خورده و کاریزمای او را به رخ می‌کشد. طبق آگهی شغلی اخیر، تیم توسعه‌دهنده می‌خواهد «یک تجربه AAA با ارزش تولید بالا» را ارائه کند که نشان می‌دهد این عنوان می‌تواند جهان‌باز باشد. منتظر جزئیات بیشتری از این بازی در ماه‌های آینده باشید. شایعات ادعا می‌کنند که این عنوان قبل از بازی A Black Panther منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید