اخبار تکنولوژی

سامسونگ در همکاری با برند Lacoste از لوازم جانبی‌های جدید Galaxy Z Fold5 و Flip5 رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ از عرضه لوازم جانبی‌های Lacoste برای جدیدترین گوشی‌های تاشوی خود یعنب گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 خبر داد. این همکاری جدید «غرق شدن در فرهنگ شهری، سرمایه‌گذاری در دنیای مد و ورزش» است و کیس‌های منحصربه‌فردی با لوگوی مشهور تمساح برای این دو گوشی هوشمند ارائه خواهد کرد.

طراحی کیس گوشی تاشو زد فلیپ ۴ سامسونگ در سال گذشته تک‌رنگ و دارای لوگوی کوچک لاکست بود. اما لوازم جانبی سال ۲۰۲۳ نیز همان لوگوی مشهور تمساح را دارند. با این حال، اینبار با الگوی پیچیده سفید روی زمینه سیاه که بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسد، طراحی شده‌اند.

الگوهای تک‌رنگ که ساختمان‌هایی شبیه به آسمان‌خراش‌ها را در شکل‌های لوزی نشان می‌دهند، یادآور مجموعه Lacoste سال ۲۰۲۳ هستند. همچنین از آنجایی که کیس‌های زدفولد ۵ و زدفلیپ ۵ الگوی یکسانی دارند، با سایر محصولات مد این برند فرانسوی که در سال جاری عرضه شده‌اند همخوانی دارند.

خرید هر یک از این دو گوشی تاشو در هفته جاری در فرانسه، شامل یک کیس Lacoste رایگان، ۱۵۰ یورو تخفیف در بازخرید و یک جفت گلکسی بادز ۲ پرو می‌شود. سامسونگ این همکاری را فرصتی برای تبلیغ مقادیر مشترک دو برند می‌داند.

دیدگاهتان را بنویسید