اخبار تکنولوژی

تصاویر افشا شده از قاب Galaxy S24 Ultra نشان از عدم تغییرات در طراحی این گوشی دارد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۰ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اخیراً تصاویری از قاب‌های محافظ TPU مربوط به گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شده است. این تصاویر نشان می‌دهند که طراحی این محصولات نسبت به نسل قبلی تغییر چندانی نخواهد داشت.

به گفته منابع، گوشی‌های گلکسی S24 از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سری S23 خواهند داشت. این تصاویر قاب‌های محافظ نیز با رندرهای CAD قبلی که توسط افشاگر معروف OnLeaks منتشر شده بود، مطابقت دارد.

گفته می‌شود سامسونگ تمرکز خود را بیشتر روی بهبود مشخصات فنی و دوربین گوشی‌های سری S24 گذاشته و تغییرات ظاهری چندانی را در دستور کار ندارد. البته همچنان تا زمان معرفی رسمی این گوشی‌ها در نیمه اول سال 2023، شایعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

براساس آخرین گزارشات، گلکسی S24 اولترا همانند نسل قبلی خود از چینش عمودی دوربین‌ها در قاب پشتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود این گوشی مجهز به سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2SX باشد و دوربین تله‌فوتو و تله‌فوتو پریسکوپی نیز خواهد داشت.

علی‌رغم طراحی مشابه با نسل قبل، برخی بهبودهای جزئی نیز وجود خواهد داشت. بر اساس شایعات، حاشیه‌های اطراف نمایشگر گلکسی S24 اولترا نسبت به S23 اولترا کمتر است.

همچنین گفته می‌شود از فریم تیتانیومی در این گوشی استفاده خواهد شد که باعث کاهش وزن آن می‌شود. در مجموع، به نظر می‌رسد سامسونگ تمرکز خود را روی ارتقای مشخصات فنی گلکسی S24 اولترا گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید