اخبار تکنولوژی

مایکروسافت تا 6 سال آینده از کامپیوترهای سرفیس پشتیبانی خواهد کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بر اساس سند پشتیبانی مایکروسافت که توسط Windows Central گزارش شده است، کامپیوترهای سرفیس مایکروسافت که در تاریخ 1 ژانویه 2021 به بازار ارسال شدند، حداقل تا شش سال به‌روزرسانی درایور و سیستم دریافت خواهند کرد.

پیش از این، مایکروسافت گفته بود که تنها از دستگاه‌هایی که حداقل چهار سال به‌روزرسانی‌ دریافت کرده‌اند، پشتیبانی می‌کند، همانطور که در نسخه آرشیو شده سند مشاهده شد.

این تغییر به این معنی است که از هم اکنون سرفیس پرو 7 پلاس، سرفیس لپ تاپ 4، سرفیس پرو 8، سرفیس لپ تاپ استودیو، سرفیس گو 3، سرفیس پرو ایکس وای فای، سرفیس لپ تاپ SE، سرفیس لپ تاپ گو 2، سرفیس لپ تاپ 5، سرفیس پرو 9، سرفیس استودیو 2 پلاس، سرفیس گو 4، سرفیس لپ تاپ گو  3و سرفیس لپ تاپ استودیو  2 همگی حداقل به مدت شش سال در صفحه پشتیبانی مایکروسافت به‌روز‌رسانی دریافت خواهند کرد. (شما می‌توانید نموداری با تاریخ پایان سرویس مایکروسافت را برای همه دستگاه‌های سرفیسی که در حال حاضر از آن‌ها پشتیبانی می‌شود، در سایت مایکروسافت مشاهده کنید).

این اقدام مایکروسافت به اندازه تصمیم اخیر گوگل برای ارائه 10 سال به‌روزرسانی خودکار به کروم‌بوک‌های منتشر شده در سال 2021 یا بعد از آن، سخاوتمندانه نیست. با این حال، ما از هر راهی که شرکت‌های فناوری ‌بتوانند در آن عمر محصولات خود را افزایش دهند، حمایت می‌کنیم؛ بنابراین خوشحالم که مایکروسافت این تغییر را انجام داده است.

جالب است بدانید که پانوس پانای، رئیس سابق ویندوز و سرفیس مایکروسافت، در ماه سپتامبر مایکروسافت را به مقصد آمازون ترک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید