اخبار تکنولوژی

سامسونگ گلکسی Z Fold 6 احتمالا درگاه S Pen دارد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوشی سامسونگ گلگسی Z Fold 5 با قلم S Pen سامسونگ کار می‌­کند، اما هیچ شکاف یکپارچه‌­ای برای نگه داشتن آن در گوشی وجود ندارد. اکنون شواهدی وجود دارد که نشان می‌­دهد، ممکن است این موضوع در سامسونگ گلکسی  Z Fold 6 تغییر کند.

همان طور که Studimo (از طریق Android Central) گزارش داد، پنتنت جدید سامسونگ، مکان‌های بالقوه‌ای را نشان می‌دهد که قلم S Pen می‌تواند روی یک تلفن تاشو قرار گیرد.

اما باید توجه داشت که این پتنت‌­ها، تضمینی برای توسعه، تولید و عرضه مدل‌ها نیستند، اما دید جالبی از آنچه شرکت‌ها در مرحله طراحی به آن فکر می­‌کنند، ارائه می‌دهند.

نوآوری قلم

همان طور که در بررسی‌های سامسونگ گلگسی  Z Fold 5 به آن اشاره شد، می‌توانید قاب‌هایی بخرید که فضایی برای نگهداری قلم S در آن‌ها وجود داشته باشد، اما این کار راه‌حل ایده‌آلی نیست. داشتن یک شیار مناسب برای قلم در مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنید، قطعا ارجحیت دارد.

این پتنت همچنین شامل یک نوآوری احتمالی برای S Pen است و دکمه­‌های فیزیکی در کنار این قلم وجود خواهند داشت. این احتمال وجود دارد که این دکمه­‌ها قابل تنظیم باشند و برای انجام اقدامات خاص، استفاده شوند.

ما تاکنون اخبار زیادی در مورد شایعات یا اطلاعات رسمی سامسونگ گلگسی  Z Fold 6 نشنیده­ایم، اما اگر سامسونگ به برنامه معمول خود پایبند باشد، باید آن را در ماه آگوست سال آینده و در کنار سامسونگ گلگسی  Z Flip 6 رونمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید