اخبار بازی

شایعه: Sledgehammer قصد داشت پس از Vanguard، دنباله Advanced Warfare را بسازد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اخیرا شایعه شده که استودیو Sledgehammer قصد داشت پس از عرضه Vanguard، دنباله Advanced Warfare را توسعه دهد؛ با این حال، زمانی که به استودیو اطلاع داده شد که روی Modern Warfare 3 کار خواهد کرد، این برنامه‌ها کنار گذاشته شدند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 تبدیل به ناامیدی بزرگی شد و کمپین کوتاه و تکان دهنده آن به ویژه انتقادات گسترده‌ای را به همراه داشت. در پی استقبال ضعیف از این بازی تیراندازی اول شخص، گزارش اخیر جیسون شرایر از بلومبرگ نیز توسعه شتاب‌زده آن را تایید کرده است؛ به طوری که طبق گزارش‌ها، Sledgehammer Games مجبور شد کمپین تک نفره بازی را در عرض 16 ماه توسعه دهد (و نه در بهترین شرایط کاری).

علاوه بر این، نکته جالب دیگری که در این گزارش ذکر شده است، این است که ظاهرا Modern Warfare 3 حتی پروژه‌ای نبود که Sledgehammer قصد داشت روی آن کار کند. طبق این گزارش، پس از پایان ساخت بازی Call of Duty: Vanguard در سال 2021، استودیو پروژه‌ای با نام رمزی Anvil را برای شرکت مادر Activision ثبت کرد که قرار بود دنباله‌ای برای بازی Call of Duty: Advanced Warfare باشد.

ظاهرا بخشی از کار روی این پروژه انجام شده است، اگرچه قبل از اینکه توسعه آن بیش از حد پیش برود، Activision به Sledgehammer اطلاع داد که در عوض روی Call of Duty: Modern Warfare 3 کار خواهد کرد.

جالب اینجاست که این اولین باری نیست که Sledgehammer Games تلاش می‌کند دنباله‌ای برای عنوان محبوب Advanced Warfare توسعه دهد. در سال 2017، گزارش شد که قبل از شروع توسعه بازی Call of Duty: WW2، اولین انتخاب استودیو کار روی دنباله Advanced Warfare بود. اینکه آیا واقعا در آینده شاهد بازگشت Sledgehammer به آن جهان خواهیم بود یا نه، باید مشخص شود؛ اما استودیو مطمئنا امیدوار است که شرایط تحت مالکیت مایکروسافت، متفاوت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید