اخبار تکنولوژی

تصاویری از سری Redmi K70 لو رفت

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۱ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوشی هوشمند جدیدی به نام ردمی K70 که بخشی از سری محبوب K این برند است، آماده ورود به بازار است. طی هفته گذشته شایعات و تصاویر غیررسمی مختلفی منتشر شده بود. اکنون تصویری تبلیغاتی از این محصول منتشر شده است که ویژگی‌های ظاهری آن را نشان می‌دهد. این تصویر نشان می‌دهد که این گوشی از سه دوربین به همراه فلاش LED سفیدرنگ بهره می‌برد. لبه‌های درخشانی دارد و براساس گزارش‌ها از فریم فلزی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، تصاویری از نسخه بالارده‌تر یعنی Pro این محصول نیز منتشر شده است که ویژگی‌های ظاهری آن را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این گوشی قرار است با طراحی لبه‌های خمیده و نمایشگری مشابه محصولی دیگر وارد بازار شود.

با توجه به جزئیات ارائه شده در مورد سه گوشی هوشمند جدید شرکت ردمی به نام‌های ردمی K70، K70 Pro و K70e، این محصولات ظاهراً از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بالایی بهره خواهند برد.

ردمی K70 از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل 2 به همراه نمایشگر OLED با رزولوشن ۱٫۵K، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره خواهد جست. نسخه PRO این محصول با استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل 3، نمایشگر ۲K، باتری ۵۱۲۰ میلی‌آمپر ساعت و شارژ ۱۲۰ واتی قدرتمندتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید