اخبار بازی

بسته الحاقی God of War Ragnarok: Valhalla تروفی‌های جداگانه‌ای خواهد داشت

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تروفی‌هانترها جوایز جدیدی را در بسته الحاقی God of War Ragnarok: Valhalla پیدا خواهند کرد، اما آ‌ن‌ها روی Platinum Trophy بخش داستانی اصلی، تاثیری نمی‌گذارند.

با توجه به اینکه DLC رایگان بازی God of War Ragnarok در عرض چند ساعت آینده برای بازیکنان پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود، Mihir Sheth تایید کرده است که این DLC، تروفی‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. خبر خوب این است که این بسته‌های الحاقی، جدا از بازی پایه هستند و بر Platinum Trophy آن تاثیری نمی‌گذارند.

بسته الحاقی Valhalla به عنوان پایانی برای Ragnarok عمل می‌کند و اگرچه در هر زمانی قابل دسترسی است، اما بهتر است آن را پس از اتمام بخش داستانی اصلی تجربه کنید. شما در این DLC کریتوس و میمیر را می‌بیند که به یک مکان افسانه‌ای می‌روند و در اعماق آن، برای رویارویی با دشمنان آشنا آماده می‌شوند. بازیکنان به حالت Rage کریتوس و تمام مهارت‌هایی که باز کرده‌اند دسترسی دارند، اما Runic Attackها و Perkها در هر حمله به‌طور تصادفی انتخاب می‌شوند.

همچنین حالت Glyph‌ در این بسته الحاقی قرار داده شده‌ است، بخشی که پنج سطح دشواری متفاوت را به بازیکن ارائه می‌دهد و ثبت آمار خوب در آن، از اهمیت بالایی برخوردار است. در نهایت، چالش پایانی بازی که با نام «Give Me Mastery» شناخته می‌شود، آنقدر دشوار است که حتی تیم توسعه‌ نمی‌تواند آن را تکمیل کند. بنا بر گزارش‌ها، God of War Ragnarok: Valhalla حدود 7.6 گیگابایت حجم دارد. برای جزئیات بیشتر از محتویات آینده God of War: Ragnarok با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید