اخبار بازی

رویداد Xbox Developer Direct قرار است مجددا بازگردد!

رویداد Xbox Developer Direct
نویسنده : دانیال نوروزی۲۵ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ظاهرا این رویداد جزئیات جدیدی از Senua’s Saga: Hellblade 2 و Towerborne و همچنین بازی بعدی Double Fine به اشتراک خواهد گذاشت.

ژانویه سال 2023، مایکروسافت با الگوبرداری از رویداد Nintendo Direct و با Xbox Developer Direct خود، تغییراتی را در دستور کار نمایش‌های ایکس باکس ایجاد کرد؛ جایی که آن‌ها عناوینی مانند Redfall، Forza Motorsport و Minecraft Legends را به نمایش گذاشتند. در آن رویداد شاهد عرضه ناگهانی Hi-Fi Rush بودیم، یکی از بهترین عناوین انحصاری ایکس باکس در سال گذشته. به نظر می‌رسد که این شرکت ممکن است برنامه مشابه‌ای را برای سال 2024 داشته باشد.

این اطلاعات را اولین بار، یک یوتیوبر اسپانیایی تحت نام eXtas1s فاش کرد؛ کسی که اذعان داشت، مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی یک Developer Direct دیگر است. چندی بعد این خبر توسط رسانه‌های ایکس باکس تایید شد. این شرکت بازی‌هایی مانند Senua’s Saga: Hellblade 2 و Towerborne را در این رویداد به نمایش خواهد گذاشت. همچنین ادعا شده است که بازی بعدی استودیو Double Fine Productions، توسعه‌دهنده Psychonauts، در این رویداد معرفی می‌شود.

این افشاکننده در ادامه ادعا می‌کند که یک بازی نیز در این رویداد به صورت ناگهانی عرضه می‌شود، شبیه به Hi-Fi Rush در سال گذشته. با این حال، بازی مورد بحث ممکن است در عرض چند هفته پس از معرفی خود در رویداد، منتشر شود. طبق گفته eXtas1s، بازی مورد بحث همان پروژه جدید Double Fine است که او حدس می‌زند KILN باشد. مایکروسافت سال گذشته علامت تجاری این بازی را ثبت کرده بود.

مایکروسافت همچنین تایید کرد که عناوین Avowed و Indiana Jones در این رویداد حضور پررنگی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید