اخبار بازی

بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دقیقا مانند گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده بود، بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 عرضه می‌شود.

بازی Death Stranding 2 در نمایش اخیر State of Play سونی حضور چشمگیری داشت و سازندگان تریلر جدیدی را از آن به نمایش گذاشتند. این تریلر علاوه بر رونمایی رسمی از نام کامل بازی با عنوان Death Stranding 2: On the Beach، جزئیات داستانی جدید، بخش‌هایی از گیم‌پلی و محدوده زمان انتشار آن را نمایش داد.

با توجه به اینکه سم و همکارش، آمریکا را در طول وقایع نسخه اول دوباره گرد هم آوردند، آن‌ها در حال نقل مکان به مکان جدیدی هستند. اگرچه هدف آن‌ها یکسان است، جمع کردن جهان و مبارزه با تهدید Death Stranding.

در این نسخه با یک سازمان غیر نظامی جدید به نام Drawbridge سر و کار داریم که Fragile با آن کار می‌کند. شرکت مذکور مسئولیت اتصال جهان را رهبری کرده و این کار را با حمایت مالی یک خیر مرموز و ناشناخته انجام می‌دهد. در همین حال، هیگز (با بازی تروی بیکر) نیز بازگشته است و از یک گیتار عجیب و غریب به عنوان سلاح اصلی خود برای شلیک رعد و برق استفاده می‌کند. این در حالی است که سم نیز یک همراه جدید به شکل عروسک دارد که به شلوارش آویزان شده است.

بخش‌های جدید گیم‌پلی که به نمایش گذاشته شد‌، سم را نشان می‌دهد که از ابزارهای قبلی خود استفاده می‌کند، در مناطق متروکه قدم می‌زند، دوچرخه‌اش را می‌راند و مکان‌های مختلفی چون یک شهر ویران ‌شده و یک بیابان وسیع را کاوش می‌کند. البته، همانطور که از از یک بازی Hideo Kojima انتظار می‌رود، اتفاقات پیچیده‌تری در جریان تریلر رخ می‌دهد. بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید