اخبار بازی

بازی Helldivers 2 از ۲۰۰ هزار بازیکن همزمان در استیم عبور کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی تیراندازی سوم شخص Helldrivers 2 اولین بازی سونی است که از 100000 بازیکن همزمان در این پلتفرم عبور می‌کند.

بازی Helldivers 2 قبل از عرضه چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسید، اما موفقیتی که در همین مدت کوتاه به دست آورد، حیرت‌آور بوده است. پس از عرضه بازی، این عنوان تیراندازی سوم شخص با بیش از 81,000 بازیکن همزمان در استیم، به یکی از بزرگترین عرضه‌های سونی در این پلتفرم تبدیل شد، بیشتر از تمام بازی‌های بزرگی مانند God of War، Marvel’s Spider-Man Remastered و Horizon Zeo Dawn. این رکورد همچنان رو به بهبود است.

در زمان نگارش مقاله و با استناد به آمار و ارقام SteamDB، بیشترین تعداد کاربران همزمان Helldivers 2 در استیم به 119040 بازیکن می‌رسد. در حال حاضر، این بازی نسبت به Call of Duty، Grand Theft Auto 5، Team Fortress 2 و Granblue Fantasy: Relink که اخیرا منتشر شده است، توسط بازیکنان بیشتری تجربه می‌شود که این موضوع، عملکرد قابل توجهی آن را نشان می‌دهد. علاوه بر این، Helldivers 2 اولین بازی منتشر شده توسط سونی است که از 100000 بازیکن همزمان در استیم عبور می‌کند.

جدیدترین به‌روزرسانی که استودیو بازی‌سازی Arrowhead  از Helldivers 2 ارائه داده است، یک hotfix بوده که برخی از مشکلات مهم آن از جمله کرش و ایرادات matchmaking را رفع می‌کند. همچنین سازنده قصد دارد برای مدتی پس از عرضه، محتویات رایگان زیادی را منتشر کند که شامل محیط‌ها، دشمنان، ماموریت‌ها و به‌روزرسانی‌های داستانی جدید خواهد بود.

بازی Helldivers 2 هم اکنون برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید