اخبار بازی

جدیدترین آمار فروش بازی Resident Evil Village اعلام شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Resident Evil Village تقریبا 600 هزار نسخه دیگر بین ماه‌های اکتبر تا دسامبر به فروش رساند، در حالی که Resident Evil 7 نصف این تعداد فروخت.

به عنوان بخشی از گزارش درآمد سه ماهه اخیر، Capcom ‌ارقام فروش تعدادی از عناوین خود را اعلام کرد و همانطور که انتظار می‌رفت، چندین عنوان Resident Evil همچنان به فروش پایدار و موفقیت چشمگیر خود ادامه دادند.

به عنوان مثال، بازی Resident Evil Village تا 31 دسامبر 9.3 میلیون واحد در سراسر جهان به فروش رساند که با توجه به فروش 8.7 میلیون نسخه‌ای آن تا 30 سپتامبر، یعنی توانسته 600 هزار واحد دیگر در سه ماهه اکتبر تا دسامبر به فروش برساند.

در همین حال، Resident Evil 7 که بیش از هفت سال پیش عرضه شد، همچنان از فروش چشمگیری برخوردار است و فروش کلی آن به 13 میلیون واحد در سراسر جهان رسیده است. این در حالی است که تا 30 سپتامبر 2023، بازی مذکور 12.7 میلیون واحد فروخته بود؛ یعنی 300 هزار واحد دیگر از اکتبر تا پایان دسامبر به فروش رساند.

کمپانی Capcom همچنین آمار فروش جدیدی را از ریمیک دو بازی Resident Evil 2 و Resident Evil 3 ارائه کرده است که هردو به ترتیب 13.6 میلیون نسخه و 8.4 میلیون واحد فروخته‌اند. همچنین فروش Monster Hunter World و Monster Hunter Rise نیز به ترتیب به 19.6 میلیون واحد و 14.2 میلیون واحد رسیده است.

در مورد بازی‌های جدید Capcom نیز گزارشاتی ارائه شد. ریمیک Resident Evil 4 که در سال گذشته عرضه شد، 6.48 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رساند، در حالی که فروش Street Fighter 6 تنها به 3 میلیون نسخه رسید.

دیدگاهتان را بنویسید