اخبار بازی

شایعه: استودیو Respawn در حال ساخت یک بازی تک نفره از جنگ ستارگان است!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی جدید استودیو Respawn می‌تواند یک شوتر اول شخص به کارگردانی پیتر هیرشمن باشد، شخصی که روی مجموعه کلاسیک Star Wars Battlefront کار می‌کرد.

پس از عرضه Star Wars Jedi: Survivor، مدتی است که Respawn Entertainment اطلاعات جدیدی از پروژه‌های جنگ ستارگانش ارائه کرده است. به گفته تام هندرسون از Insider-Gaming، این استودیو ظاهرا در حال توسعه یک بازی تک نفره جدید از جنگ ستارگان است که مردم مدت زیادی است که آن را درخواست می‌کنند.

تام هندرسون گزارشی با اطلاعات بیشتر ارائه خواهد کرد (اگرچه ممکن است فراهم کردن آن مدتی طول بکشد)، اما او مطمئن است که این بازی Star Wars Battlefront 3 نیست. این پروژه می‌تواند همان شوتر اول شخصی باشد که پیتر هیرشمن، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی روی آن کار می‌کرد. این شخص سابقه تهیه‌کنندگی بازی Star Wars Battlefront را دارد. او اظهار داشت که این عنوان یک «شوتر اول شخص جدید در جهان جنگ ستارگان» خواهد بود و «داستانی که همیشه درخواست داشتیم» را روایت می‌کند.

همه انتظار بازی The Mandalorian را دارند، اما این پروژه حتی می‌تواند عنوان Boba Fett باشد که طبق گزارش‌ها، از آخرین بازی استودیو Visceral Games، یعنی Star Wars 1313 الگو گرفته است، عنوانی که در نهایت کنسل شد. لیست‌های شغلی سال گذشته نشان می‌دهند که این بازی از  Star Wars: Dark Forces و Jedi Knight: Dark Forces 2  الهام گرفته است، بنابراین ممکن است دنباله‌ای برای آن عناوین باشد.

همچنین می‌دانیم که بازی  Star Wars Outlawsاز Massive Entertainment در سال مالی جاری عرضه می‌شود. طبق گزارش‌ها، Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake همچنان توسط Saber Interactive در دست ساخت قرار دارد. Respawn همچنین در تلاش است تا Star Wars Jedi: Survivor را به ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بیاورد؛ در حالی که Bit Reactor در حال توسعه یک بازی استراتژیک از جنگ ستارگان با همکاری کارگردان هنری XCOM 2، یعنی Greg Foerscth است.

دیدگاهتان را بنویسید