اخبار سینما

ریدلی اسکات فیلم Bee Gees را می‌سازد

ریدلی اسکات فیلم Bee Gees را می‌سازد
نویسنده : تحریریه۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ریدلی اسکات، کارگردان نام آشنا، در حال مذاکره با استودیو پارامونت برای ساخت فیلمی بدون عنوان راجع به گروه موسیقی مشهور Bee Gees است. اسکات که به تازگی فیلم ناپلئون را روانه سینماها کرده، به همراه گراهام کینگ، استیسی اسنایدر و مایکل پروس از طریق کمپانی اسکات فری تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

فیلمنامه این اثر توسط جان لوگان، نویسنده فیلم گلادیاتور، به نگارش درآمده است. اسکات در حال حاضر مشغول کار بر روی فیلم گلادیاتور ۲ با بازی پدرو پاسکال، پل مسکال و دنزل واشینگتن در مرحله پس از تولید است.

حدود چهار سال پیش خبری مبنی بر مذاکره با بردلی کوپر برای بازی در نقش بری گیب، یکی از اعضای گروه Bee Gees، منتشر شده بود.

سر بری گیب ۷۷ ساله در سال ۱۹۵۸ به همراه برادران دوقلوی خود، رابین و ماوریس، گروه Bee Gees را تشکیل داد و در دهه ۱۹۶۰ به شهرت جهانی رسید. بی جیز بیش از ۱۲۰ میلیون آلبوم در سراسر دنیا فروخته و قطعات کلاسیکی مانند “زنده ماندن” و “عشق‌ات چقدر عمیق است؟” را خلق کرده است. بری گیب تنها بازمانده گروه است و برادران او، ماوریس و رابین، به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۲ از دنیا رفته‌اند.

این مذاکره همزمان با اکران فیلم “باب مارلی: یک عشق” از کمپانی پارامونت در سینماها صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید