اخبار سینما

ساعت پخش برنامه شب خوش شبکه سه مهران غفوریان

ساعت پخش برنامه شب خوش شبکه ۳ مهران غفوریان
نویسنده : ساناز محمدی۳۰ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

حضور بازیگران در برنامه های تلویزیونی به عنوان مجری به امری رایج تبدیل شده و حالا بعد از گلزار و جواد رضویان، مهران غفوریان بعد از مدت ها دوری از تلویزیون، از بازگشت به تلویزیون و حضور به عنوان مجری و کارگردان در برنامه ای به نام شب خوش خبر داده است. این برنامه در ژانر تاک شو است و چالش های سرگرم کننده خوبی را در نظر گرفته است. برای اطلاع از ساعت پخش برنامه شب خوش شبکه سه مهران غفوریان همراه مگ تک باشید.

برنامه شب خوش کی پخش میشه

24 بهمن 1402 اولین قسمت از برنامه شب خوش شبکه سه پخش شد. زمان پخش شب خوش غفوریان روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 22:30 از شبکه 3 می باشد و می توانید تکرار آن را ساعت 2:56 بامداد و 17 عصر روز بعد تماشا کنید.

برنامه جدید مهران غفوریان به تهیه کنندگی سلیم ثنایی، حالت تاک شو دارد و میزبان چهره های شناخته شده و معروف است اما مهم ترین تفاوت شب خوش با سایر برنامه های تاک شو این می باشد که همه زمان برنامه به گفتگو سپری نمی شود.

شکستن رکوردهای عجیب و بی فایده گینس از جمله چالش های سرگرم کننده برنامه شب خوش است.

اولین مهمان برنامه شب خوش نصر الله رادش بود که باید رکورد خوردن بیشترین تعداد اسمارتیز با چوب غذاخوری ژاپنی و ساخت برج با رول های دستمال توالت در زمان کوتاه را می شکست.

هر قسمت برنامه شب خوش غفوریان 50 دقیقه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید